ютуб

SMM-маркетинг у діяльності виробників пива в Україні

У сучасних умовах соціальні мережі є одним із найбільш важливих каналів просування бренду та комунікації з цільовою авдиторією. Аналіз відгуків споживачів у соцмережах, вивчення статистики та інших параметрів дає змогу зрозуміти, що подобається користувачам та що підприємствам-виробникам потрібно покращити.

СУЧАСНА РОСІЙСЬКА МУЗИКА ЯК ЗАСІБ ПОШИРЕННЯ ПРОРОСІЙСЬКИХ НАРАТИВІВ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ШЛЯХИ БОРОТЬБИ З БОКУ УКРАЇНИ

За два роки повномасштабної війни численні дослідження демонструють, що в частини населення України і досі залишився інтерес до російськомовного музичного продукту. А це особливо негативно впливає на свідомість таких громадян і підтримує збройну агресію РФ. Адже завдяки монетизації від прослуховування музики на різних платформах у бюджет Росії надходять кошти за це, які вона потім використовує для купівлі зброї, якою веде війну проти України. Музику слухають різні покоління людей, незалежно від віку, статусу чи національності.

УКРАЇНСЬКІ ТА ПОЛЬСЬКІ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНІ БЛОГИ НА ПЛАТФОРМІ YouTube: ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ

У науковій розвідці звернено увагу на функціонування української та польської блогосфери, розглянуто найпопулярніші блоги науково-популярного спрямування. Проблема є актуальною, оскільки блоги на різних платформах мають не лише інформаційний чи розважальний характер, а й просвітницький, адже вже зараз із блогів можна отримувати освітньонаукову та пізнавальну інформацію. Фактично блоги науково-популярного напряму функціонують як відносно безкоштовне освітнє джерело, що діє паралельно до державних та комерційних інституцій.

YouTube як нова форма медіакомунікації

Інтернет є широковекторним засобом масової інформації, котрий створює багато різноманітних нових форм комунікації. Всесвітня павутина дає величезні можливості будь-якому користувачу, який має хоча б мінімальні здібності до пошуку і користування інформацією. Це неминуче призводить до того, що сьогодні, щоб бути володарем думок, здобути авторитет в аудиторії, який колись належав письменникам, а згодом журна- лістам, достатньо вміти користуватися смартфоном чи комп’ютером та мати бажання продукувати інформаційний продукт.