Зроблено огляд концепції аналізу, видів аналізу, класифікації, проаналізовано методи здійснення та описано сучасну систему аналізу змісту. Для аналізу змісту сайту використано такі методи: аналіз змісту відвідувачів, аналіз необхідної кількості контенту, графічний аналіз контенту. Проаналізовано методи і засоби проектування, використано методи і технології графіків, що відображають логічну й фізичну модель системи. Визначено взаємодію об’єктів у системі, упорядкованих за часом їх виконання. Визначено основні функції системи, мету розвитку системи і використання цієї системи в майбутньому. Розроблено концептуальну модель системи, визначено вхідні, вихідні дані; описано їх вимоги до системи. Інтелектуальна інформаційна система аналізу змісту текстової інформації в електронному видавництві є потужним інструментом в управлінні та успішній діяльності будь-якої газети.
1. Берко А. Ю. Системи електронної контент-комерції: монографія / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2009. – 612 с.
2. Зміст методики “контент-аналіз” [Електронний ресурс] / Т. Хорошилова // Прикладна лінгвістика. – Режим доступу: http://studentstpl.ucoz.ru/publ/teorija_vozdejstvija/metodika_kontent_ analiza/ soderzhanie_ metodiki_kontent_analiz/12-1-0-116.
3. Математична лінґвістика. [Книга 1. Квантитативна лінґвістика]: навч. посібник / [В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина, В. А. Висоцька, Т. В. Шестакевич] // Серія “Комп’ютинґ”. – Львів: “Новий світ -2000”, 2012. – 359 с.
4. Григорьев С. Проведение контентанализа [Електронний ресурс]: навч. посібник / С. Григорьев. – Режим доступу: http://www.psyfactor.org/lib/k-a2.htm.
5. Контент-аналіз як метод дослідження [Електронний ресурс] / О. Т. Манаєв // Псі-фактор. – Режим доступу: http://psyfactor.org/lib/content-analysis3.htm.
6. Береза А. Електронна комерція / А. Береза, І. Козак, Ф. Левченко. – К: КНЕУ, 2002. – 326 с.
7. Клифтон Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. – М.: Вильямс, 2009. – 400 с.
8. Деревья решений: общие принципы работы [Електронний ресурс] / Акобир Шахиди. – Доступ: http://www.basegroup.ru/ library/ analysis/tree/description/.
9. Аналіз статистики: Методи багатовимірної статистики. – Режим доступу: http://christsocio.info/content/view/492/102/ – Назва з титул. екрану.
10. Іванов В. Ф. Контент-аналіз: Методологія і методика дослідження ЗМК: навч. посібник / В. Ф. Іванов;[наук. ред. А. З. Москаленко]. – К., 1994. – 112 с.
11. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, 19 О. Григорьев]. – К.: Інжиніринг, 2006. – 348 с.
12. Ландэ Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. – К. : Інжиніринг, 2006. – 240 с.
13. Поспелов Д. Ситуационное управление: теория и практика / Д. Поспелов. – М.: Наука. – 1986. – 288 с.
14. CM Lifecycle Poster / Content Management Professionals. – Retrieved 20 July 2010. – Access: http://www.cmprosold.org/ resources/poster/. – Title from the screen.
15. EMC. Content Management Interoperability Services. Appendices. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 17 p.
16. EMC. Content Management Interoperability Services. Part I. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 76 p.
17. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – REST protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 79 p.
18. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – SOAP protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 37 p.
19. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery / J. Hackos. – Hoboken: Wiley, 2002. – 432 p.
20. Halvorson K. Content Strategy for the Web / K. Halvorson. – Reading: New Riders Press, 2009. – 192 p.
21. McGovern G. Content Critical / G. McGovern, R. Norton. – Upper Saddle River: FT Press, 2001. – 256 p.
22. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market / S. McKeever // Industrial Management & Data Systems (MCB UP), 2003. – № 103 (9). – P. 686–692.
23. Nakano R. Web content management: a collaborative approach / R. Nakano. – Boston: Addison Wesley Professional, 2002. – 222 p.
24. Osgood C. The nature and measurement of meaning / C. Osgood // Psychological Bulletin, 49 (1952). – P. 197-237.
25. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking: thesis for the degree doctor of philosophy / R. Papka. – Amherst: Massachusetts University, 1999. – 154 p.
26. Woods R. Defining a Model for Content / R. Woods. – 2010. – Access: http://www. contentmanager.net/magazine/article_785_defining_a_model_for_ content_governance.html. – Title from the screen.
27. Rockley A. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy / A. Rockley. – Reading: New Riders Press, 2002. – 592 p.
28. Stone W. R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission: They Are All Wrong! / W.R. Stone // IEEE Antennas and Propagation, 2003. – Vol. 45. – № 4. – P. 47–49.
29. Sullivan D. Invisible Web Gets Deeper / D. Sullivan // Search Engine Report. – 2002. – Access: http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871. – Title from the screen.
30. The Content Management Possibilities Poster [Electronic resource] / Metatorial Services, Inc. – Retrieved 20 July 2010. – Access mode: http://metatorial.com/pagea.asp? id=poster.
31. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrücken, Germany. – ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN10: 3659899054, EAN: 9783659899058. – 2016. – 324 с.
32. Висоцька В. А. Методи і засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук: 05.13.06 – інформаційні технології / Вікторія Анатоліївна Висоцька; Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів, 2014. – 27 с.
33. Berko A. Features of information resources processing in electronic content commerce / Andriy Berko, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun // Applied Computer Science. ACS journal. – Vol. 10, Number 2. – Poland, 2014. – ISSN 2353-6977 (Online), ISSN 1895-3735 (Print). – P. 5–19 [Online].
34. Vysotska Victoria. Web Content Processing Method for Electronic Business Systems / Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun // International Journal of Computers & Technology. – Vol 12, No 2. – December 2013. – P. 3211–3220. – ISSN 2277-3061.– [Online] http://cirworld.org/journals/index.php/ijct/article/view/3299. Impacr factor 1,532. (Index Copernicus, NASA ADS, DOAJ, Google Scholar, Eyesource, EBSCO, CiteSeer, UlrichWeb, ScientificCommons, ProQuest CSA Technology Research Database).
35. Висоцька В. А. Моделювання етапів життєвого циклу комерційного web-контенту / В. А. Висоцька, Л.Б Чирун, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – Львів, 2011. – № 715. – С. 69–87.
36. Висоцька, В. А. Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції / В. А. Висоцька // Інформаційні системи та мережі. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів, 2008. – № 631. – С. 55–84.
37. Vysotska V. Analysis and evaluation of risks in electronic commerce / V. Vysotska, I. Rishnyak, L. Chyrun // CAD Systems in Microelectronics, CADSM ’07, 9th International Conference. – The Experience of Designing and Applications of CAD Systems in Microelectronics. – Lviv, 24 February 2007. – P.332–333.