Досліджено сутність та переваги маркетингово-логістичного управління з позиції ефективності роботи підприємства та функціонування маркетингово-логістичної діяльності. Запропоновано науково-методичний підхід до організування системи “постачальники – екологічне інноваційне підприємство – маркетинг – споживачі” з метою екологічної оптимізації матеріальних потоків на підприємстві. Побудовано концептуальну модель взаємодії системи маркетингової інформації із зовнішнім середовищем задля раціоналізації маркетингової діяльності та управлінських процесів екологічного інноваційного підприємства. Сформовано логістичну систему екологічних інноваційних підприємств, яка покращить упроваджувальні процеси екологічних інновацій у системі “постачальник – споживач” з метою ефективної екологізації діяльності підприємства та регіону.
1. Смоленюк А. П. (2009). Розвиток еколого-інноваційного підприємництва. Інноваційна економіка: Всеукр. наук.-виробн. журнал, 3 (13), C. 15–23.
2. Одрехівський М. (2009). Маркетингово-орієнтоване управління рекреаційними інноваційними підприємствами. Дрогобич, РВ ДДПУ.
3. Струк Н. Р. & Карпій О. П. (2019). Маркетингово-логістичне управління в умовах сучасного підприємництва. Наукові записки (Scientific Papers), 2 (59), С. 126–134. Available at: http://nz.uad.lviv.ua/static/ media/2-59/17.pdf.
4. Тюріна, Н. М. (2011). Маркетинг-логістична концепція управління підприємством. Економічні науки. Вісник Хмельницького нац. ун-ту. 2, T. 1. С. 43–46. Available at:: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/ pdf/ekon/2011_2_1/043-046.pdf.
5. Velychko, O., Velychko, L., Butko, M. & Khalatur S. (2019). Modelling of strategic managerial decisions in the system of marketing logistics of enterprise. Innovative Marketing, 15 (2), рр. 58–70. doi:10.21511/im.15(2).2019.05.
6. Barcik, R. & Jakubiec, M. (2013). Marketing logistics, рр. 5–12. Available at: http://krus.slu.cz/su/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia/casop... _Jakubiec.pdf.
7. Коваленко, В. І. & Кузнєцов, Л. М. (2007). Исследование рынка экологических услуг: учеб. пособ. СПб.: СПбГИЭУ.
8. Бистров, В. Ф. (2001). Інформаційне забезпечення маркетингу інновацій. Київ: Поінт.
9. Завлин, П. Н. ред. (1998). Инновационный менеджмент: справ. пособ. Изд. 2-е, перераб. и доп. М.: ЦИСН.
10. Ковальчук, Т. (1995). Інноваційний маркетинг. Економіка України, 8, С. 89–91.
11. Knight, K. (1976). Matrix organisation: a review. Journal of Management Studies, May, 713–717.
12. Котлер, Ф., Армстронг, Г., Сандерс Дж. & Вонг, В. (1998). Основы маркетинга. 2-е европейское изд. К.; М.; СПб.: Изд. дом “Вильямс”.
13. Тяпухин, А. & Саттарова, М. (2005). Информационная логистика. РИСК, 1, С. 22–28.
14. Odrekhivskyy, M., Kohut U. & Horbal N. (2019). Research of ecosystems and problems of environmental innovation systems design. Strategies for sustainable socio-economic development and mechanisms their implementation in the global dimension. Сollective monograph. Еdited by M. Bezpartochnyi, in 3. Vol. VUZF University of Finance, Business and Entrepreneurship. Sofia: VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, Vol. 3, рр. 152–164.
15. Крикавський, Є. В. (2005). Логістичне управління: підручник. Львів: Видавництво Нац. ун-ту “Львівська політехніка”.
16. Ларіна Р. Р. Сутність і види логістичних систем. Available at: http://mail.ukrkniga.org.ua/ukrknigatext/743/6/.
17. Баб’як М. М. & Одрехівський М. В. (2006). Логістичні системи вищого навчального закладу. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, № 575, С. 152–156.
18. Бусленко Н. П., Калашников В. В. & Коваленко И. Н. (1973). Лекции по теории сложных систем. М.: Сов. радио.
19. Рубан В. Я. & Дрогаль Т. Г. (1982). Системное управление развитием науки и техники. К.: Знание.
20. Odrekhivskyy M., Kohut U., Kochan R., Karpinskyi V. & Bernas M. (2019). Problems of environmental innovation systems design. 19th International multidisciplinary scientific Geoconference SGEM 2019. Ecology, Economics, Education and Legislation, 30 June – 6 July, 2019, Albena, Bulgaria. Vol. 19, Issue: 5.3, рр. 587–594.
21. Хакен Г. (1991). Информация и самоорганизация. Макроскопический подход к сложным системам. М.: Мир.
22. Дороніна М. С. & Шемаєва Л. Г. (2000). Проблемні питання створення і використання логістичної системи підприємства. Вісник Держ. ун-ту “Львівська політехніка”, № 390, С. 22–26.
23. Окландер М. (1998). Сущность и структура логистического цикла. Бізнес-Информ, 5, С. 53–54.