Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.
1. Берко А.Ю. Системи електронної контент-комерції / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник // Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів, 2009. – 612 с. 2. CMIS – Content Management Interoperability Services [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://craigrandall.net/archives/2008/09/cmis/ – Назва з титул. екрана. 3. Content Management Interoperability Services (CMIS). Extending Office Document Management. [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www-01.ibm.com/software/data/content-management/cminteroperablity.... – Назва з титул. екрана. 4. Content Management Interoperability Services. Version 0.5. [Електронний ресурс] // Part I – Introduction, General Concepts, Data Model, and Services. EMC – Corporation, IBM Corporation, Microsoft Corporation. All Rights Reserved. 8/28/2008. CMIS Part I – Domain Model v0.5.pdf. – Р. 76. 5. Ландэ Д.В. Сканер системы контент-мониторинга InfoStream / Д.В. Ландэ // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии: Сб. науч. трудов. – Харьков: НАКУ “ХАИ”, 2005. – Вып. 28 – С. 53–58. 6. Ландэ Д.В. Определение тематической направленности запросов путем анализа набора рейтинговых источников / Д.В. Ландэ, С.М. Брайчевский // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии: Сб. научн. трудов. Вып. 29. – Харьков: Нац. аэрокосмический ун-т “ХАИ”, 2005. – С. 169–174. 7. Советов Б.Я. Моделирование систем. – 2-е изд. / Б.Я. Советов, С.А. Яковлев. – М.: Высшая школа, 1998. 8. Ландэ Д.В. Основы моделирования и оценки электронных информационных потоков: монография / Д.В. Ландэ, В.М. Фурашев, С.М. Брайчевский, О.М. Григорьев – К.: ТОВ “Інжиніринг”, 2006. – 348 с.