Створено інтелектуальну систему аналізу екскурсійних маршрутів. На її основі розроблено базу знань для дорадчого засобу вибору екскурсійного маршруту. Проаналізовано результати останніх досліджень технологій аналізу даних просторового переміщення туристів. Розроблено засоби збирання, обробки та аналізу даних про переміщення та витрати туристів під час екскурсій. Отримані результати комп’ютерних розрахунків дають змогу визначити тенденції в прийнятті рішень туристами на екскурсіях та стануть основою бази знань майбутньої експертної системи оптимізації екскурсійного маршруту.
1. Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія, практика: Монографія. / Мельниченко С.В. // К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. — 493 с.
2. Квартальнов В.А. Стратегический менеджмент в туризме: современный опыт управления. / Квартальнов В.А. // М.: Финансы и статистика, 1999. — 491 с.
3. Жежнич П.І Основні підходи до моніторингу та аналізу якості туристичної документації / П.І. Жежнич, О.О. Сопрунюк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». — 2012. — № 743 : Інформаційні системи та мережі. — С. 190–199.
4. Grossen M. The pro’s and contra’s of an Interactive location based service using UMTS transmission / Grossen M., van Lammeren R., Ligtenberg A. // Information and communication technologies in tourism 2010. Proceedings of the international conference in Lugano, Switzerland, February 10-12, 2010. — Wien: Springer-Verlag, 2010. — p. 111-124.
5. Russo A. Advanced visitor tracking analysis in practice: explorations in the PortAventura Theme Park and insights for a future research agenda / Russo A., Clave S., Shoval N.// Information and communication technologies in tourism 2010. Proceedings of the international conference in Lugano, Switzerland, February 10-12, 2010. — Wien: Springer-Verlag, 2010. — p. 159-170.
6. O’Connor A. Geo-temporal tracking and analysis of tourist movement / O’Connor A., Zerger A., Itami B. // Mathematics and Computers in Simulation. — 2005. — № 69. — P.135-150.
7. D. Stevens. iCity: A GISeCA modelling tool for urban planning and decision making / D. Stevens, S. Dragicevic, K. Rothley // Environmental Modelling & Software. — 2007. — № 22. — P. 761-773.
8. Eddie W.L. Cheng A GIS approach to shopping mall location selection / Eddie W.L. Cheng, Heng Li, Ling Yu // Building and Environment. — 2007. — № 42. — P. 884–892.
9. E.W.T. Ngai Design and development of a fuzzy expert system for hotel selection / E.W.T. Ngai, F.K.T. Wat.// Omega. — 2003. — № 31. — P.275 — 286.
10. Cathy H.C. Hsu Image assessment for a destination with limited comparative advantages / Cathy H.C. Hsu, Kara Wolfe, Soo K. Kang.// Tourism Management. — 2004. — № 25. — P.121—126.
11. Wen-Bao Lin. The exploration of customer satisfaction model from a comprehensive perspective / Wen-Bao Lin // Expert Systems with Applications. — 2007. — № 33. — P.110—121.
12. Chao-Hung Wang. Predicting tourism demand using fuzzy time series and hybrid grey theory / Chao-Hung Wang. // Tourism Management — 2004. — № 25. — P. 367–374.
13. Xinhao Wang. Integrating GIS, simulation models and visualization in traffic impact analysis // Computers, Environment and Urban Systems.- 2005. — № 29.-P. 471-496.
14. Shoval N. Monitoring and managing visitors flows in destinations using aggregate GPS Data / Shoval N.// Information and communication technologies in tourism 2010. Proceedings of the international conference in Lugano, Switzerland, February 10-12, 2010. — Wien: Springer-Verlag, 2010. — p. 171-184.
15. Van der Spek S. Tracking tourists in Historic city centers / Van der Spek S. // Information and communication technologies in tourism 2010. Proceedings of the international conference in Lugano, Switzerland, February 10-12, 2010. — Wien: Springer-Verlag, 2010. — p. 185-196.
16.Барсегян А.А. Анализ данных и процессов: учебное пособие. / А.А.Барсегян., М.С. Куприянов. //Санкт-Петербург. «БХВ-Петербург». 2009.-512 с.