Опрацьовано контент онлайн-медіа на предмет цитування контенту, що першочергово прозвучав в ефірі національного марафону новин. Здійснений аналіз дозволяє простежити популярність марафону новин на другий рік широкомасштабної війни серед інформаційних ресурсів як першоджерела важливих новин і тез, що мають фундаментальне суспільне значення. Важливість дослідження зумовлена падінням рейтингів єдиного марафону новин серед українців. Якому, як свідчать дані Київського міжнародного інституту соціології, станом на грудень 2023 року довіряли лише 43 % опитаних. Цитування того чи іншого ЗМІ серед медіа дозволяє зазначеному ЗМІ збільшувати популярність, охоплення та напрацьовувати лояльну до себе аудиторію, зважаючи на унікальність новини. У сучасному світі, де телеграм-канали починають домінувати у медіаландшафті України, саме унікальність новини, яка стає приводом для цитування, дозволяє ЗМІ залишатись затребуваним на ринку. Це стосується і марафону новин. Марафон новин, котрий є продуктом загальнонаціональним і керується державою, має велику кількість інструментів для того, щоб першими отримувати ексклюзивні коментарі представників влади, що є офіційним джерелом інформації. Відтак є ресурсом, на який інші медіа можуть посилатися як на перевірене першоджерело. Аналіз отриманих даних дає загальне розуміння важливості марафону, його залученості в загальну інформаційну канву країни
1. Challenges for freedom of speech and journalists in the conditions of war: a sociological study. ZMINA Human Rights Center. URL: http://surl.li/nragm 2. Detector Media (2022). Media groups issued a joint statement on broadcasting during martial law. Source: URL: http://surl.li/qzygs 3. TRUST OF THE «UNITED NEWS» TELETHON. URL: http://surl.li/qzyhm 4. Zhuhai, V. Y. (2022). Media coverage of the Russian-Ukrainian war in 2022. URL: http://surl.li/ezayo. 5. The Law of Ukraine «On Television and Radio Broadcasting». Information Legislation of Ukraine (as of September 1, 2008) / edited by Taras Shevchenko, Tetiana Oleksiuk; compiled by T. Bondarenko. Bondarenko T. G. K., 2008. P. 86–124. 6. Prudka, L. M. Psychological methods of media influence on modern youth under martial law. URL: http://surl.li/qzyir. 7. Podoliak, M. (2022). 2000 foreign journalists arrived in Ukraine. Source. URL: http://surl.li/qzyix 8. Mashchenko, I. G. (2005) Chronicle of Ukrainian radio and television in the context of the world audiovisual process. Kyiv: Ukraine. 380 p. 9. Information war and the role of the media in international conflicts. Bulletin of the Kharkiv State Academy of Culture. 2013. Issue 41. С. 108–113. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/hak_2013_41_15. 10. Pakholchuk, Y. (2023). 1+1 media: In 2023, we will spend one billion hryvnia on all content. URL: http://surl.li/epzwt 11. Synchak, B. (2022). Live information warfare in the Russian-Ukrainian war of 2022 on the media platform. URL: http://surl.li/qzyie. 12. Solomin, E. (2023). TV projects «United News» and «FreeDom» as a way of information resistance to Russian aggression and a means of regulating the media sphere during the war. Scientific works of the Interregional Academy of Personnel Management. Philology, (3), 62–71. 13. Tarakhan, L. (2019). Television reality in the system of public consciousness formation. In International Scientific and Practical Conference «Image and Reputation». Kyiv: KNUKiM. Р. 254–257. 14. USAID-Internews (2022). Ukrainian media, attitudes and trust in 2022. URL: http://surl.li/pkvpn