маніпуляції

Аналіз ефекту «інформаційної бульбашки» на формування громадської думки в контексті телемарафону «єдині новини»

Метою цієї статті є систематизація й узагальнення відомостей щодо впливу ефекту «інформаційної бульбашки» на формування громадської думки в контексті телемарафону «Єдині новини». Аналіз ефекту «інформаційної бульбашки» в контексті телемарафону «Єдині новини» виявляє важливі аспекти впливу масмедіа на формування громадської думки в умовах війни. Телемарафон, будучи основним каналом комунікації для українців, здійснює значний вплив на сприйняття подій, однак, він також може сприяти розвитку інформаційних бар’єрів, які обмежують різноманітність поглядів.

ОСОБЛИВОСТІ НЕПРАВДИВИХ МЕДІАПОВІДОМЛЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ РОСІЙСЬКИХ ФЕЙКІВ ПРО УКРАЇНУ)

Інформаційні війни вже давно використовують як повноцінну зброю проти ворога, при цьому застосовують і маніпуляції, і повністю фейкові повідомлення. Методи при поширенні неправдивих медіаповідомлень у їхніх авторів бувають абсолютно різними, проте мета практично завжди однакова – змусити цільову аудиторію, яка споживає інформацію, повірити і потрапити під вплив.

ОБРАЗ ОРДЛО В ПРИФРОНТОВИХ МЕДІА ЯК ЕЛЕМЕНТ ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ

Розглянуто проблему дотримання інформаційних стандартів журналістики в умовах гібридної війни. Проаналізовано регіональні ЗМІ Донецької та Луганської областей, як найближчі до зони конфлікту медіа, що зазнають інформаційного впливу чужої пропаганди. Увагу звернено на неприпустимість легітимізації у суспільній свідомості сепаратистських угруповань ОРДЛО, показано, як помилки журналістів сприяють російським пропагандистам в інформаційній війні проти України, актуалізовано потребу кращої кодифікації стандартів журналістики в умовах інформаційної агресії.

Механізми протидії негативним впливам інформаційної пропаганди

Розглядаються проблеми виникнення та впливу пропагандистських технологій як необхідного елементу інформаційних війн. Досліджуються особливості застосування інформаційної зброї та інформаційних впливів на людину. Проведено аналіз популярності українських та російських телеканалів у регіонах України на сучасному етапі.