туризм

КРЕАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ПРОСУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ ТА ТУРИЗМУ ЧЕРЕЗ СУЧАСНІ СУВЕНІРИ

Обґрунтовано важливість розвитку туризму в Україні через створення та просування українських сувенірів, які є важливим елементом збереження культурної спадщини країни. Доведено роль сувенірів, як символічних атрибутів для туристів і ефективних інструментів для збереження національних традицій. Запропоновано інноваційні підходи до просування української культурної спадщини через створення сучасних сувенірів. У центрі уваги – збереження національної ідентичності та популяризація культурних цінностей шляхом використання сучасних технологій, дизайну та маркетингу.

Сутність поняття «туризм», «турист» та «туристичний кластер»

Стаття присвячена дослідженню понять «турист», «туризм», «туристична послуга», «туристичний продукт» та «туристичний кластер». Здійснено аналіз законодавства України, що регулює туристичні відносини, зокрема щодо визначень сутності понять «туризм», «турист», «туристичний продукт» та порівняння їх з трактуванням і розумінням в економічній думці та статистиці. З’ясовано основні ознаки туриста, а саме: фізична особа; час подорожі – від 24 годин до 1 року; мета подорожі не пов’язана з отриманням доходів.

Організаційні та правові аспекти функціонування польської туристичної організації

            У статті досліджені організаційно-правовi аспекти, що визначають засади функціонування Польської туристичної організації (ПТО). Аналізована організація є прикладом державної юридичної особи, основним завданням якої є посилення промоційної діяльності Польщі у сфері туризму в країні та за кордоном. Її діяльність здійснюється на підставі Закону від 25 червня 1999 року про Польську туристичну організацію. Авторка проаналізувала окремі положення цього визначного правового акту та інших документiв.

3д модель Медової печери, м. Львів

Мета даної статті – представлення та детальний аналіз 3D-моделі Медової печери у Львові, яка була створена за допомогою технології лазерного сканування. Основні цілі включають розкриття точності та деталізації отриманої моделі, а також визначення можливостей її використання в різних сферах, таких як: геологічні дослідження, археологія, культурна спадщина та туризм.

Вітчизняний та зарубіжний досвід формування і розвитку івент-менеджменту

У статті досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід щодо особливостей формування та розвитку івент-менеджменту та івент-індустрії загалом. Розглянуто особливості історичного ракурсу розвитку івент-менеджменту. Охарактеризовано стан світового ринку івент-індустрії та здійснено порівняльний аналіз із його станом на вітчизняних теренах. Досліджено зміни івент-індустрії під впливом COVID-19. Розглянуто основні проблеми івент-індустрії та проаналізовано перспективи подальшого розвитку івент-менеджменту в Україні.

Продукти ГІС-технологій для підвищення туристичної привабливості дестинації (на прикладі Чернігівської області

Мета цієї роботи – аналіз продуктів ГІС-технологій, покликаних підвищувати туристичну привабливість дестинації, дослідження можливостей ГІС-технологій при формуванні туристичного продукту. Актуальність даного дослідження полягає у необхідності застосування інноваційних підходів до використання ГІС-технологій при розробленні національних туристичних продуктів. Методика дослідження ґрунтується на застосуванні статистичного методу обробки даних, картографічного методу дослідження з застосуванням ГІС та методу просторового аналізу.

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ АРХІТЕКТУРИ БАЗ ВІДПОЧИНКУ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ

Представлено визначення основних термінів, які розрізняють та застосовують в сфері відпочинку, дозвілля та оздоровлення, висвітлено їхню подібність та відмінність між собою. Розроблено класифікацію відпочинкових комплексів за призначенням, формою діяльності та видами послуг, а також наведено основні критерії їхньої класифікації. Проаналізовано досвід проектування сучасних баз відпочинку України та Світу, виявлено основні тенденції розвитку їхньої архітектури та інфраструктури в цілому

ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ: ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ТА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ

У статті розкрито зміст поняття «туризм» та подано класифікацію різновидів туризму. Проаналізовано туристичні потоки та індекс туристичної конкурентоспроможності України.  Наведено ряд суспільно-важливих функцій та завдань туристичної діяльності. Розглянуто найбільш привабливі напрями розвитку сучасного туризму. Зазначено основні перешкоди щодо розвитку туристичного бізнесу в Україні та запропоновано перспективні напрями їх вирішення.

Сучасний стан адміністративно-правового регулювання вітчизняної туристичної галузі

Стаття присвячена дослідженню сучасного стану адміністративно-правового
регулювання вітчизняної туристичної галузі, оскільки саме вона виступає однією із
ключових складових усієї сукупності різноманітних господарств. Вона тісно пов’язана із
розвитком усієї економічної політики тієї чи іншої держави, а тому заслуговує на
державну та міжнародну підтримку не менше, ніж інші галузі.

Окремі питання врегулювання туристичної діяльності в Україні

У статті окреслено проблеми, які існують в туристичній галузі. До основних
проблем у сучасній системі організації туризму в Україні віднесено такі: відсутність
розгалуженої системи інформаційного забезпечення діяльності галузі; недостатньо
ефективне використання мережі Інтернет для інформування туристів; низька якість
туристичних послуг; недостатнє організаційне забезпечення туристів при перетинанні
кордонів; низький рівень реклами з питань туристичної діяльності та наявність
порушень при наданні послуг туристам.