роздрібна торгівля

Інтеграція роздрібної торгівлі України в умови сталого розвитку

Проведено дослідження проблем сталого розвитку, що випливають із концепції досягнення збалансованого поєднання економічного зростання, соціального прогресу та охорони довкілля на прикладі сучасного розвитку роздрібної торгівлі. Встановлено, що модель лінійної економіки, яка базується на парадигмі домінування споживання, призвела до виснаження природних ресурсів, забруднення довкілля та зміни клімату і не відповідає сучасним запитам суспільства через свої негативні соціально-економічні ефекти.

Маркетингова діяльність підприємств на ринку експрес-доставки України

Встановлено, що основними факторами, які сприяли зростанню попиту на послуги експрес-доставки в Україні, є збільшення користувачів Інтернету, зменшення вільного часу українців, прагнення його оптимізувати, зростання обсягів роздрібної торгівлі. Проаналізовано вплив війни на роботу деяких вітчизняних служб та сервісів доставки - служби доставки їжі Bolt Food, сервісів Glovo, Liki24, служби доставки "Нова Пошта" та Meest Express. У статті подано особливості інструментарію комплексу маркетингу компаній у сфері послуг.

УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

В умовах стрімких змін в економічному та інституційному середовищі комерційної економічної діяльності оновлюється необхідність забезпечення динамічної конкурентоспроможності підприємств торгівлі. У постійному дисбалансі ринкових умов керівництво торговельних підприємств потребує достатньої інформації про стан як внутрішніх факторів, так і навколишнього середовища.

ІННОВАЦІЙНИЙ ІМПЕРАТИВ РОЗВИТКУ РІТЕЙЛУ ЯК ДЕАКТИВАТОР РИЗИКІВ І ЗАГРОЗ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ

Обґрунтовано роль роздрібної торгівлі як деактиватора ризиків і загроз соціальноекономічній безпеці країни. Визначено сутність рітейлу та розкрито зміст його інноваційного імперативу розвитку. Виділено інноваційну складову в структурі соціально-економічної безпеки підприємства рітейлу та систематизовано її рівні впливу. Досліджено передову практику впровадження інновацій в рітейлі, визначено передумови її використання в Україні. Виявлено стримувальні чинники розвитку рітейлу в Україні та окреслено очікувані зміни на перспективу.