аудиторія

Технічні засоби соціальних мереж для формування аудиторії веб-форуму

Запропоновано новий підхід до формування аудиторії веб-форуму за допомогою технічних засобів, які надають користувачам мережі Інтернет соціальні мережі. Запропонований підхід дає змогу збільшувати кількісні та якісні характеристики аудиторії веб-форуму та може використовуватися в завданнях покращання позицій веб- форуму в глобальній інформаційній системі World Wide Web.

ЕВОЛЮЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ

Суспільство завжди намагається бути максимально проінформованим, особливо, якщо це стосується політичної сфери. У передвиборний період, коли рівень політичної активності політиків зростає, інформаційний простір стає полем їхньої боротьби за владу. Медіа завжди були своєрідним орієнтиром у виборі політичних симпатій адресатів, а контент медіа формував ставлення цих адресатів до дійсності. Оскільки відповідальність суспільства за свій політичний вибір є високою, важливо, щоб аудиторія завжди ідентифікувала політичну рекламу у будь-якому вигляді.

НОВИННІ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛИ: ОГЛЯД, ВПОДОБАННЯ АУДИТОРІЇ, СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ

Досліджено популярні світові новинні телеграм-канали, їх вплив на суспільство та визначено переваги та недоліки такого формату медіа. Розглянено відомі новинні канали, такі як The New York Times, BBC News, The Guardian, CNN та Reuters, проаналізовано їхні особливості та відмінності, описано позитивні та негативні аспекти використання телеграм-каналів для отримання новин та інформації. Для дослідження також проведено опитування аудиторії щодо їхнього досвіду використання новинних телеграм каналів та їхньої думки про переваги та недоліки такого формату медіа.

ПЕЙВОЛ ЯК МОДЕЛЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАРУБІЖНИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ ОНЛАЙН-ЗМІ

У час глобального розвитку Інтернету мас медіа зазнали значних змін. Легка доступність до створення та поширення контенту, блогінг, соціальні мережі заохотили медіа до пошуку нових форм та методів комунікації з аудиторією. Найбільше відчули зміни традиційні медіа, зокрема газети, які були змушені зменшити свої тиражі або повністю перейти в онлайн. Проте і такий формат потребує видозмін через фінансові проблеми. Одним із поширених механізмів функціонування у світових онлайн медіа є платний контент, так званий пейвол.

СПЕЦИФІКА ТА РІЗНОВИДИ КІНОСЮЖЕТІВ В СУЧАСНИХ ЗМІ

У публікації вказано на те, що кінематограф та його виражальні засоби, як вид мистецтва та галузь людської діяльності, яка може створювати рухомі зображення, завдяки сучасним технічним пристроям, став невід’ємним атрибутом сучасних засобів масової інформації. Кіносюжети стали важливою візуальною складовою медійного продукту нашого сьогодення.

МІСЦЕВІ МЕДІА ЛЬВІВЩИНИ І ЇХ КОНТЕНТ ВІД/ДЛЯ «ОСНОВНОГО КЛІЄНТА»

Впродовж років експерти Інституту Демократії імені Пилипа Орлика (ІДПО) здійснюють кількісний та якісний моніторинг інформаційного простору України на місцевому рівні. Обираючи певні області, а також друковані та онлайн видання у кожній з них регіональні групи забезпечують не лише облік та опис контенту – до їх завдань належить порівняння результатів роботи регіональних редакцій поміж собою.

РОЗВАЖАЛЬНІ ПРОГРАМИ НА УКРАЇНСЬКИХ ТЕЛЕКАНАЛАХ: СПЕЦИФІКА, ВИДИ, ТЕМАТИКА

Велику частку телевізійного ефіру сьогодні займають саме розважальні передачі, які покликані розслабити та зняти стрес у глядача. Завдяки цьому інтерес глядацької авдиторії до формату розважальних програм не лише залишається незмінним, але і постійно зростає. Саме тому програми цього жанру мають неабияк високі рейтинги. Такі проєкти актуальні та створюють згідно з суспільними потребами населення. Були проаналізовані програми: «Світське життя з Катериною Осадчою», «Міняю жінку», «Голос країни.

ІНФОРМАЦІЙНІ ЖАНРИ КОНТЕНТУ МЕДІЙ В СТРУКТУРІ КОМУНІКАЦІЙНИХ ІННОВАЦІЙ

Розглянуто інформаційні жанри як майданчик для журналістських досліджень. Аналізується розвиток у сучасних соціально-економічних реаліях інформаційних жанрів. Висувається гіпотеза, що за умов капіталізації журналістики розширяються можливості інтерв’ю та його різновидів. Як інтерв’ю, так і репортаж у сучасних капіталізованих мас-медіа взаємодоповнюють одне одного, сприяють оптимізації подання контенту. Більш художньо довершеними є такі випадки медійної практики, коли в інтерв’ю не тільки вводиться репортажний елемент, а й сторонній, часом дуже суб’єктивний, стислий коментар.

КУЛЬТУРНО-РОЗВАЖАЛЬНІ ПРОГРАМИ НА ТЕЛЕБАЧЕННІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ

Культурно-розважальні програми займають важливу нішу на телебаченні. Більшість молоді віддає перевагу саме такому жанру. Тому щоб зацікавити аудиторію такою передачею, слід докласти великих зусиль при створенні розважального сюжету. Оскільки розважальні телепередачі набувають популярності, кожне шоу має бути індивідуальним та відрізнятися одне від одного.

ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ОРБІТАЛЬНИХ МАС-МЕДІА

Сучасні засоби масової комунікації (наприклад, радіо, газети, телебачення чи інтернет-журналістика), та й увесь спектр засобів масової комунікації (наприклад, театр, музика, виставки, кіно, драма, опера, візуальне мистецтво тощо) просувають наратив – інтерпретаційні як журналістом, так і аудиторією контексти реалій, про які йдеться в журналістській подачі.  Але із запровадженням цілісних систем ідеологічно об’єднаних масмедіа наратив вже не піддається характеристиці тимчасовості чи розлогості інтерпретацій.