маркетинг

Виклики стартапів та шляхи їх подолання

Проаналізовано ключові фактори впливу та виклики, що виникають перед стартап-підприємствами на різних етапах їхнього розвитку. Розглянуті шляхи вирішення проблем започаткування та розвитку стартапів у сферах фінансування, маркетингу, формування бізнес-моделей. Представлено приклади управлінських інструментів, які допомагають стартапам у проведенні досліджень цільової аудиторії, просуванні продуктів, аналізі стратегій та ключових показників ефективності. Також висвітлено актуальність теми та необхідність подальших досліджень у цьому напрямку.

ЧИННИКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ 4.0

Узагальнено підходи до оцінки проблематики цифрових трансформацій бізнес-процесів у системі Індустрії 4.0 з акцентом на поведінкові складові. Виявлено ключові факторів, що впливають на ефективність впровадження новітніх технологій та їх взаємодію з корпоративною культурою. Використовуючи системний аналіз, досліджується вплив поведінкових аспектів на успішність цифрової трансформації та розробку стратегій інтеграції технологій Індустрії 4.0 у бізнес-процеси.

Інтелектуальна система інтернет-аукціону з продажу автомобілів та аналізу автомобільного ринку

Інтернет надає величезні можливості для маркентингу, причому для якісного і продуманого. Не існує загальних правил та алгоритмів проектування е-аукціонів. Не існує основних вимог щодо основних складових компонентів е-аукціону. Тим не менше, дуже багато українців успішно освоїли міжнародні аукціони та впроваджують свої проекти Інтернет-аукціонів. Останнім часом набуває великого успіху український Інтернет-аукціон www.aukcion.ua.

Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації

Досліджено основні інструменти інтернет-маркетингу публічного управління при наданні послуг населенню. Визначено сутність та особливості контекстної та таргетованої реклами, наведено основні відмінності та спільні риси, особливості просування та види. Проаналізовано афілійований маркетинг, його актуальність та запропоновано основні компоненти. Розкрито сутність і взаємозв’язок контент-маркетингу та соціального медіамаркетингу, обґрунтовано актуальність і пріоритетність використання. Обґрунтовано використання еmail-маркетингу та ремаркетингу.

Економіко-статистичний аналіз конкурентоспроможності малого підприємництва

Висвітлено роль малого підприємництва у ринковій економіці на сучасному етапі її розвитку, охарактеризовано його переваги та недоліки. Визначено суть поняття «конкурентоспроможність». Встановлено значення економіко-статистичного аналізу для дослідження конкурентоспроможності малого підприємництва та формування на основі цього ефективної стратегії її підвищення.

ЦИФРОВИЙ ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ

Сьогодні цифровий та інтернет-маркетинг є найбільш швидкозростаючими галузями маркетингу. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу з новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу.

Маркетингові інструменти залучення інвестицій у територіальні громади

Розкрито сутність маркетингових інструментів залучення інвестицій у територіальні громади. Сформовано рекомендації для територіальних громад щодо використання інструментів маркетингу для покращення інвестиційного клімату на місцевому рівні.

Цифровий маркетинг та соціальні мережі

У статті автор досліджує стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного із найважливіших маркетингових інструментів. У статті виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram для підтримки бренду та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено, найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту.

Можливості використання аудиту як інструменту маркетингового контролю: на прикладі польського та українського підприємств

Стаття присвячена питанням маркетингового контролю. Мета — показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. В якості відправної точки для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит.

СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж в розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Виявлено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа маркетингу. Виділено проблеми, з якими бояться зіштовхнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах.