гейміфікація

ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ AR-КОНСТРУК-ТОРІВ ТА ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ

У статті розглянуто інформаційну технологію створення інтерактивного навчального контенту та віртуальних турів на основі сучасних конструкторів доповненої реальності (AR). Мета дослідження – розроблення комплексного підходу до використання AR для підтримки навчання школярів і студентів, а також для організації інтерактивних онлайн-екскурсій та віртуальних турів. У роботі здійснено огляд і порівняльний аналіз популярних AR-платформ (Artivive, Assemblr, PlugXR, Onirix, Vuforia тощо) із оцінюванням їхнього функціоналу в безкоштовному режимі.

Гейміфікація в навчальному процесі: реаліз

У роботі представлено архітектуру системи освіти з гейміфікацією. Система оцінювання практичних знань і вмінь через гру розроблена для оптимізації навчального процесу та прояву творчого мислення учнів. Основна мета цієї системи – спростити та автоматизувати процес навчання в навчальних закладах

Розроблення мультимедійної системи з елементами ігрових задач

Для розробки мультимедійної системи з використанням елементів гейміфікації в навчанні досліджено значення поняття «ігрофікації» та визначено основні елементи, які використовуються для гейміфікації у навчальному процесі. Розроблене програмне рішення для вивчення іноземної мови із елементами гейміфікації покращить навчальний процес початківців.