бізнес

Планування експортної діяльності в умовах виходу на нові ринки

Поняття зростання ефективності бізнесу до вищого рівня є критично важливим напрямком розвитку сучасної української економіки. Створення конкурентоздатної економіки сприяє здоровій конкуренції та сприяє взаємовідносинам між виробниками і споживачами. В статті авторами зазначено проблеми бізнес-планування в умовах виходу на міжнародну арену. Запропоновано ключові фактори успіху при виході на нові ринки при здійсненні ефективного управління митними процедурами, з врахування особливостей місцевого законодавства та потреб ринку, а також розробки цілеспрямованих маркетингових стратегій.

Роль державно-приватного партнерства у відбудові транспортної інфраструктури України

У роботі здійснено аналіз загального стану транспортної інфраструктури в Україні. Показано, що від воєнних дій найбільше постраждали об’єкти дорожньої інфраструктури, для відновлення яких необхідно залучення значного обсягу інвестицій. Одним із інструментів залучення інвестицій у цю сферу могли би стати проєкти державно-приватного партнерства, які доволі широко застосовуються у світовій практиці. Однак публічно-приватні договори в Україні досі не використовуються повною мірою, незважаючи на належне законодавче забезпечення в цій сфері.

Соціальна відповідальність бізнесу: поняття, типологія та чинники формування

Проаналізовано підходи до визначення поняття «соціальна відповідальність». Досліджено види соціальної відповідальності та її прояви. Зроблено висновок, що ініціа- тиви корпоративної соціальної відповідальності ґрунтуються на чотирьох різних кате- горіях. Запропоновано розділити усі чинники, що впливають на формування та роз- виток соціальної відповідальності компанії, на дві групи: чинники дії та чинники забезпечення. У статті охарактеризовано один із можливих варіантів процесу фінансово- економічного забезпечення соціальної відповідальності.