конкурентні переваги

Стратегії досягнення конкурентних переваг закладів на ринку послуг громадського харчування України

Дослідженням встановлено, що на ринок послуг громадського харчування суттєво вплинули ковідні обмеження та війна. В останньому випадку мова йде про зменшення кількості потенційних клієнтів та їх впевненості у майбутньому, зростання вартості енергоносіїв та продуктів харчування тощо. Це змушує існуючі заклади громадського харчування шукати нові напрями посилення конкурентних переваг на ринку, ще раз чітко визначивши свій цільовий ринок та обравши певну стратегію.

Ринок меблів у контексті розвитку ринку соціально квазізначущих товарів

Встановлено, що меблева промисловість є важливою соціальноважливою у складі сукупності українських деревопереробних галузей економіки. Вона охоплює низку підприємств, які займаються як виробництвом, так і реалізацією меблів для задоволення і житлових, і комерційних потреб споживачів. Продукція меблевої галузі є популярною у споживачів при будь-яких економічних умовах, попит на неї залежить від умов життя та рівня доходів населення.

Маркетингова діяльність підприємств на ринку експрес-доставки України

Встановлено, що основними факторами, які сприяли зростанню попиту на послуги експрес-доставки в Україні, є збільшення користувачів Інтернету, зменшення вільного часу українців, прагнення його оптимізувати, зростання обсягів роздрібної торгівлі. Проаналізовано вплив війни на роботу деяких вітчизняних служб та сервісів доставки - служби доставки їжі Bolt Food, сервісів Glovo, Liki24, служби доставки "Нова Пошта" та Meest Express. У статті подано особливості інструментарію комплексу маркетингу компаній у сфері послуг.

Науково-теоретичні обґрунтування становлення принципу співпраці і партнерства в цивільних правовідносинах

Одним із основних елементів цивільного права є його принципи. Система принципів цивільного права зазнає постійних змін. Його кількість, як і кількість інших цивільно-правових інститутів, стає ширшою та розширеною. Можна знайти науково-теоретичну дискусію про формування принципу співробітництва та принципу партнерства в цивільних та інших видах відносин. Правові форми взаємодії суб'єктів суспільних відносин різні і вони відомі в усіх галузях права. Це може бути підприємницька діяльність у межах певної юридичної особи, різні види договорів, а також фідуціарні відносини.