Наведено результати застосування геоелектричних методів становлення короткоімпульсного електромагнітного поля (СКІП), вертикального електрорезонансного зондування (ВЕРЗ) та георадарного зондування на зруйнованій зсувом ділянці дороги. Показано, що основною причиною розмиву полотна дороги та формування зсуву є наявність зони підвищеної фільтрації грунтових вод. Виявлення та картування водних потоків і ділянок підвищеної фільтрації може оперативно здійснюватися комплексом мобільних геофізичних методів.
- Задериголова М.М. Радиоволновой метод в инженерной геологии и геоэкологии. – М., Издательство Московского Университета, 1998. – 319 с.
- Левашов С.П., Якимчук Н.А., Корчагин И.Н., и др. Оперативное обследование и мониторинг участков развития карстовых процессов геофизическими методами // Геоинформатика. – 2008. – № 4. – С. 63-68.
- Левашов С.П., Якимчук Н.А., Корчагин И.Н., Пищаный Ю.М., Эффективность оперативных геофизических технологий при изучении инженерно-геологических условий на участках метрополитена приповерхностного залегания // Геоинформатика. – 2009. – № 2. – С. 30-47.
- Павлов А.Т., Лепешкин В.П., Павлова Ю.Н. Возможности и особенности импульсных индуктивных ЭМ зондирований ВЧР в сложных геологических условиях // Физика Земли. – 2007, № 3. – С. 65-73.
- Слепак З.М. Геофизика для города. – Тверь, Издательство ГЕРС, 2007. – 240 с.
- Шуман В.Н., Левашов С.П., Якимчук Н.А., Корчагин И.Н. Радиоволновые зондирующие системы: элементы теории, состояние и перспектива // Геоинформатика. – 2008. – № 2. – С. 22-50.