навчання

Екологічне право у наукових дослідженнях та викладанні

Стаття присвячена окремим питанням розвитку екологічного права як галузі та висвітленню цих питань при викладанні відповідної навчальної дисципліни. Так, констатовано, що окрім власне, питань законодавчого регулювання, зміст навчальної дисципліни варто збагачувати не лише відображенням норм екологічного права в правозастосовній, зокрема, судовій практиці, а й сприйняттям їх суспільною свідомістю, проблемним аспектам та перспективам вдосконалення.

ДВА ПОГЛЯДИ НА ВІДНОВЛЕННЯ ІСТОРИЧНИХ БУДІВЕЛЬ І СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ АРХІТЕКТУРНОЇ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ТЕХНІЧНОГО ОНОВЛЕННЯ НОВОГО ЗАКЛАДУ ВИКОНАВСЬКОЇ ШКОЛИ РАЙЄРСОНА, ТОРОНТО, 2015-2016, ТА ТЕАТРУ НА ПОДОЛІ, КИЇВ, УКРАЇНА, ВІДКР

В статті висвітлені ідеї архітектурної реконструкції та технічного оновлення нового приміщення Школи виконавських мистецтв для потреб у викладанні, виробництві та виконанні у знайденому просторі-підвалі Студентського навчального центру Університету Райєрсона з використанням сучасних мистецьких технологій та просторів для Київського Академічного Театру на Подолі, одного з провідних драматичних театрів в Україні, який отримав будинок із найсучаснішим ігровим майданчиком. Однак зовнішній вигляд і фасад театру викликали суттєві публічні суперечки.

Міждисциплінарний підхід як один із найефективніших підходів до викладання філософських дисциплін (Огляд міжнародного стажування за освітньо-науковою програмою “Філософія та економіка” Університету Байройта, Німеччина)

 Автор на прикладі магістерської та бакалаврської програми  «Філософія та економіка» Байройтського університету розкриває дидактичний, педагогічний, науковий аспекти міждисциплінарного підходу у викладанні філософських дисциплін. Коротко описані структура та організація навчального процесу на освітній програмі «Філософія та економіка», проаналізовано робочі програми основних  навчальних дисциплін філософського циклу.

Інноваційна модель закладу вищої освіти у контексті аналізу національного законодавства

На основі чинного національного законодавства з урахуваннях сучасних викликів окреслено інноваційну модель закладу вищої освіти в Україні.

Академічна мобільність українського студентства в умовах глобалізованого простору: філософсько- правові аспекти

У  статті  на  основі  ґрунтовного  аналізу  чинного  національного  й  міжнародного
законодавства,  сучасних  наукових  розвідок  окреслено  теоретико-правові  аспекти
академічної  мобільності  українського  студентства  в  умовах  глобалізованого  простору. 
З’ясовано, що академічна мобільність, як свідчить практика, є системним явищем. Вона
враховує  об’єктивну  сторону(державну  політику  в  галузі  освіти  –  професійної  освіти

Історико-правові особливості розвитку вищої освіти в Україні (XVII–XIX ст.)

Проаналізовано історичний розвиток вищої освіти в Україні упродовж XVII–XІХ ст., визначено її історико-правові особливості. Особливу увагу звернено на становлення й розвиток гуманітарної університетської освіти, що заклала основу вітчизняної вищої освіти й слугувала джерелом провідних ідей упродовж кількох століть її розвитку. Доведено, що генезис вищої освіти охоплює другу половину XVI – початок ХХІ ст., тобто час  від зародження перших вищих українських шкіл, які діяли у Речі Посполитій, до сучасних університетів європейського типу в Україні.

Science and practice as a factor success training specialists accounting and analytical targeting

Overview scientific component values and its dynamic growth in the formation of the 
modern educational process in the preparation of accounting and analytical experts.Argued 
the growth needs of the scientific component of the prevailing professional competence in this 
area of knowledge. 
Grounded author vision in relation to strengthening of scientific and practical 
constituent of teaching process registration-analytical disciplines at higher school. The possible 

The problems of preparing forensic experts at higher educational establishments of Ukraine

The problems of preparing forensic experts at higher educational establishments of Ukraine are considered in the article. The analysis of legislation of Ukraine in the field of forensic science activity is made and practice of expert specialists in some foreign countries examined.