персоналізація

Використання CRM- і CDP-технологій для побудови ефективних клієнтоорієнтованих рішень у бізнесі

Досліджено роль та практичне застосування CRM-систем і платформ клієнтських даних CDP у формуванні клієнтоорієнтованих бізнес-стратегій в умовах цифрової трансформації та зростаючої конкуренції. Особливу увагу приділено структурним та функціональним відмінностям між CRM і CDP, а також потенціалу їх синергійної інтеграції. Наголошено, що CRM-системи орієнтовані насамперед на організацію та автоматизацію поточних взаємодій із клієнтами, управління процесами продажу та підвищення якості обслуговування завдяки використанню операційних даних.

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.

МЕТОДОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ САМОНАВЧАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ В СИСТЕМИ CRM: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ

У статті запропоновано методологію впровадження самонавчальних моделей зворотного зв'язку в системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Досліджено основні проблеми існуючих CRM-систем, пов'язані з недостатньою адаптивністю до змін у поведінці клієнтів та обмеженими можливостями автоматичного аналізу даних. На основі аналізу сучасних підходів машинного навчання розроблено комплексну модель впровадження самонавчальних алгоритмів, що базується на трирівневій архітектурі: збір та обробка даних, аналітична обробка та адаптивна взаємодія.

Ринок e-commerce: нові технології та перспективи розвитку

Стаття «Ринок e-commerce: нові технології та перспективи розвитку» пропонує глибокий аналіз сучасного стану електронної комерції та передбачає майбутні тенденції її розвитку. Зосереджуючись на використанні передових технологій, автор розглядає вплив мобільних пристроїв, штучного інтелекту, аналізу даних та персоналізації на ефективність електронної торгівлі. Зазначено основні фактори, які визначатимуть майбутні перспективи ринку, такі як зростання використання смартфонів, розвиток інтерактивних технологій та посилення конкуренції.