Ринок e-commerce: нові технології та перспективи розвитку

2024;
: сс. 83 - 91
1
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра маркетингу і логістики
2
Національний університет «Львівська політехніка»

Стаття «Ринок e-commerce: нові технології та перспективи розвитку» пропонує глибокий аналіз сучасного стану електронної комерції та передбачає майбутні тенденції її розвитку. Зосереджуючись на використанні передових технологій, автор розглядає вплив мобільних пристроїв, штучного інтелекту, аналізу даних та персоналізації на ефективність електронної торгівлі. Зазначено основні фактори, які визначатимуть майбутні перспективи ринку, такі як зростання використання смартфонів, розвиток інтерактивних технологій та посилення конкуренції. Дослідження статті допоможе бізнес- лідерам та інвесторам краще зрозуміти та адаптуватися до швидкозмінних умов електронної торгівлі для досягнення успіху в цьому важливому секторі економіки.

  1. Investopedia (2024), E-commerce Defined: Types, History, and Examples, available at: https://www.investopedia.com/terms/e/ecommerce.asp
  2. Statista (2024). Е-Commerce – Worldwide, available at: https://www.statista.com/outlook/emo/ ecommerce/worldwide
  3. Ghavale M. (2024, February). Email Marketing Market Size is projected to grow at a CAGR of 9.47 % through the forecast period 2023–2029. Retrieved from: https://www.linkedin.com/pulse/email-marketing-market- size-projected-grow-cagr-947-through-ghavale-f6hjf
  4. LinkedIn Pulse (2023). The Global E-commerce Industry: Accelerating Growth in a Digital Era, available at:      https://www.linkedin.com/pulse/global-e-commerce-industry-accelerating
  5. Statista (2024). Е-Commerce – Worldwide – Revenue, available at: https://www.statista.com/outlook/emo/ ecommerce/worldwide#revenue
  6. Medium (2020). Mobile Vs. Desktop (E-commerce) and the Ultimate Marketing Strategy, available at: https://medium.com/scott-d-clary/the-ultimate-mobile-vs-desktop-marketin...
  7. Никулишин Р. (2021). Клієнти готові платити більше, якщо продукт можна оцінити в доповненій реальності. Ось як її впроваджують в e-commerce, Forbes Ukraine: https://forbes.ua/ru/business/klienti-gotovi- platiti-bilshe-yakshcho-produkt-mozhna-otsiniti-v-dopovneniy-realnosti-chas-vprovaditi-ii-v-e-commerce-09042021- 1328
  8. Writesonic  (2023).  AI  Chatbots  for  Ecommerce  –  A  Detailed  Guide  with  Examples,  available  at: https://writesonic.com/blog/ai-chatbots-for-ecommerce#:~:text=Ecommerce%... assistants,like%20a%20human%20assistant%20would