стратегічні можливості підприємства

Аналіз стратегічних можливостей підприємства в умовах турбулентності середовища

Розглянуто особливості дослідження стратегічних можливостей підприємств в умовах турбулентності зовнішнього середовища. Визначено причини виникнення та наслідки впливу такого стану середовища на діяльність і розвиток підприємств. Розглянуто набір інструментів, засобів та методів оцінювання стратегічних можливостей підприємств.

АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИХКОСТІ

Досліджено особливості процесу оцінювання та формування стратегічних можливостей підприємств в умовах невизначеності зовнішнього середовища, що потребує зміни підходів до вибору стратегії. Обґрунтовано потребу в створенні та підвищенні здатності підприємств функціонувати і розвиватись, отримувати нові можливості та акумулювати резерви у непередбачуваних і швидкозмінних умовах, що склалися на сучасному етапі під дією негативних впливів факторів зовнішнього середовища. Така здатність з’являється як наслідок формування стратегічних можливостей із застосуванням концепції антикрихкості.

Трансформація підходів до формування стратегічних можливостей підприємств в умовах невизначеності

Досліджено процес трансформації підходів до формування стратегічних можливостей підприємств в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Розглянуто передумови трансформації підходів. Обґрунтовано актуальність доповнення підходу сталого розвитку підприємства новим сучасним підходом, що полягає у формуванні здатності підприємства в сучасних складних умовах сьогодення змінюватись і розвиватись, отримувати нові можливості та акумулювати резерви під дією негативних впливів факторів зовнішнього середовища.

SMM-стратегія, як дієвий інструмент прискорення бізнесу

Розглянуто особливості, переваги і недоліки застосування SMM-стратегії підприємств у визначених умовах та ситуаціях. Досліджено ймовірність реалізації підприємством своїх можливостей за різних типів SMM-стратегії. Запропоновано критерії оцінювання та вибору SMM-стратегій, які доцільно застосовувати в умовах невизначеності та швидкозмінності зовнішнього середовища.

Стратегічні можливості підприємства та їх оцінювання

Запропоновано методику оцінювання стратегічних можливостей підприємств за допомогою застосування теорії ймовірності, що дасть змогу врахувати і параметри їх внутрішнього середовища, що визначають ефективність обраної стратегії, і особливості зовнішнього середовища, що у складних умовах сьогодення характеризується значним рівнем нестабільності і непередбачуваності.