Модернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України

2017;
: pp. 296-302

U. Parpan «Modernization of the national education systemin the context of contemporary european integrationof Ukraine»
http://science.lpnu.ua/law/all-volumes-and-issues/volume-1-number-865-14...

Автори:
1
Національний університет “Львівська політехніка”, Навчально-науковий інститут права та психології

Аналізуються модернізаційні процеси національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України. На основі аналізу нормативно-правових документів та тематичної літератури визначено стратегічні цілі: всебічний розвиток освіти, посилення її впливу на економічне зростання і рівень життя населення, сприяння прискореному розвитку НТП, і насамперед фундаментальної науки, забезпечення соціальної функції держави через оптимізацію соціальних програм. Доведено, що вища освіта визнається фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства, а також виступає гарантом індивідуального та суспільного розвитку, що створює інтелектуальний, духовний та виробничий потенціали суспільства.

 

1. Volovych V. Bolons’kyy protses i nova paradyhma osvity v Ukrayini [The Bologna Process and the new paradigm of education in Ukraine]. Sotsiolohiya: teoriya, metody, marketynh. 2004. No 4. pp. 189–199. 2.
2. Poslannya Prezydenta Ukrayiny do Verkhovnoyi Rady Ukrayiny. “Yevropeys’kyy vybir. Kontseptual’ni zasady stratehiyi ekonomichnoho ta sotsial’noho rozvytku Ukrayiny na 2002–2011 roky” [President of Ukraine to the Verkhovna Rada of Ukraine. “European choice. Strategy of economic and social development of Ukraine for 2002–2011 “]. Uryadovyy kur”yer. 2002. 4 June.
3. Chikar’kova M.Yu. Tsinnisni oriyentatsiyi suchasnoho informatsiynoho suspil’stva ta problemy kontrkul’tury [Values modern information society and problems counterculture]. Zbirnyk naukovykh prats’ NDI ukrayinoznavstva. Kiev: Rada, 2008. Vol. XIX. pp. 44–57.
4. Andrushchenko V.P. Rozdumy pro osvitu: Statti, narysy, interv”yu. [Thinking about education: Articles, essays, interviews.]. Kiev: Znannya Ukrayiny, 2004. 804 p.
5. Pro natsional’nu doktrynu rozvytku osvity: Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 17.04.2002 roku No 347 [On the national doctrine of education: Decree of the President of Ukraine from 17.04.2002, the number 347]. Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny. 2002. No 16. pp. 11–14.
6. Shynkaruk V. Osnovni napryamy modernizatsiyi struktury vyshchoyi osvity Ukrayiny [The main directions of restructuring higher education in Ukraine]. Ofitsiynyy sayt Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny. Available at: http://www.mon.gov.ua
7. Movchan B.C. Osvita v konteksti hlobalizatsiynykh protsesiv: moral’ni aspekty [Education in the context of globalization: the moral aspects]. Filosofs’ko-antropolohichni studiyi, 2008. Kiev: Stylos; D.: DNU Publ, 2008. pp. 161–167.
8. Mironov V. Rossiya v global’nom mire: otechestvennoe obrazovanie i Bolonskii protses [Russia in the Global World: Domestic Education and the Bologna Process]. Zdravyi smysl. 2007. No 2 (43). pp. 14–21.
9. Shynkaruk V. Osnovni napryamy modernizatsiyi struktury vyshchoyi osvity Ukrayiny [The main directions of restructuring higher education in Ukraine]. Ofitsiynyy sayt Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny. Available at: http://www.mon.gov.ua.