У даній публікації показані результати дослідження стратегічних можливостей і варіантів формування дієвих стратегічних ходів у розвитку молодіжних громадських організацій (МГО), зокрема студентських (СГО). Реальні стратегічні альтернативи відображені на прикладі декількох СГО, що конкурують у Західному регіоні України: «BEST Lviv», «AISEC», «AEGEE» та «ФРІ». Проведена за рядом методів стратегічна діагностика дозволила розробити рекомендації з підвищення конкурентоспроможності «BEST Lviv». Результати дослідження також допомогли запропоновувати альтернативні стратегічні заходи для розвитку названої СГО, які ґрунтуються на варіантах саморозвитку студентів (її активних і пасивних учасників), які водночас створюють основу для підвищення ефективності діяльності даної організації.
- Кармазіна, О.О. (Ред.). (2018). Діяльність громадських організацій в Україні у 2017 р. Статистичний збірник. Київ : Державна служба статистики України.
- Ансофф, И. (2009). Стратегическое управление. Москва : Экономика.
- Томпсон, А., Стрикленд, Дж. (2008). Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации. Москва : Юнити.
- Виханский, О.С. (2007). Стратегическое управление. Москва : Гардарики.
- Kotler, Р. (1982). Marketing for Nonprofit Organizations. NJ: PrenticeHall.
- Россоха, В.В. (2013). Маркетинговий менеджмент. Київ : Каравела.
- Петрович, Й. М., Прокопишин, Л. М. (2009). Управлінський потенціал та його вплив на ефективність діяльності машинобудівних підприємств. Регіональна економіка. 2. 71-80.
- Галаз, Л. В. (2007). Трудовий потенціал як фактор економічного зростання. Проблеми економіки та управління. Вісник Нац. університету "Львівська політехніка". 582. 19–23.
- Грибик, І. І., Копець, Г. Р. (2009). Проблеми розвитку персоналу на вітчизняних підприємствах. Проблеми економіки та управління. Вісник Нац. університету "Львівська політехніка". 640. 258–265.
- Лущак, Н. С. (2012). Нарощування інтелектуального капіталу для інноваційної модернізації економіки України. Проблеми економіки та управління. Вісник Нац. університету "Львівська політехніка". 2012. 725. 156-163.
- Бесчастний, В.М. (2007). Громадські об’єднання в Україні. Київ : Знання.
- Кузьмінський, В. О. (2006). Управління неприбутковою організацією. Монографія. Київ : Логос.
- Fisher, J. (2008). Nongovernments: NGOs and the Political Development of the Third Word. Connecticut : Kumarian Press.
- Lewis, D. (2001). The Management of Non-Governmental Development Organizations. An Introduction. London , NY : Ruetledge.
- Hudson, M. (2004). Managing Without Profit. The Art of Managing Third-sector Organization. Directory of Social Change. London: Ruetledge.
- Акимов, Д. И. (2010). Социальный маркетинг и социальная сфера общества . Монографія. Харьков : ХНУим. В. Н. Каразина.
- Полторак, В.А. (2013). Освітній маркетинг в умовах розвитку ринку освітніх послуг в сучасній Україні. Український соціологічний журнал. 1-2. 24–29.
- Site of International Non-governmental Organization “Board of European Students of Technology (European region)” (2019, June 12), available at: https://www.best.eu.org/.
- Official site of Youth NGO “Board of European Students of Technology” in Lviv (2019, June 12), available at: https://best-lviv.org.ua.
- Official site of Youth NGO “AISEC” in Ukraine (2019, June 12), available at: http://aiesec.ua/.
- Official site of Youth NGO “AEGEE” in Ukraine (2019, June 12), available at: http://www.aegee.kiev.ua/.
- Молодіжна громадська організація «Фундація Регіональних Ініціатив» (2019). Офіційний сайт, available at: http://fri.com.ua.