ІНСТАЛЯЦІЯ ЯК ФЕНОМЕН ТА ЗАСІБ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

1
Associate Professor of the Department of Design and Architecture Fundamentals Lviv Polytechnic National University, Lviv
2
Assistant of the Department of Design and Architecture Fundamentals Lviv Polytechnic National University, Lviv
3
Національний університет «Львівська політехніка» кафедра дизайну та основ архітектури

У статті систематизовано фактологічні та аналітичні матеріали про механізми форму­вання знаково-образної структури рекламного повідомлення інсталяції як феномену та засобу візуальної комунікації в закладах вищої освіти. Підтверджено, що інсталяції є показовим прикла­дом в просторах закладів вищої освіти, зокрема, в університетах. Фрейм університету є куль­турним субпростором, який взаємодіє з навколишнім світом у багатьох аспектах і покликаний  популяризувати освіту, науку та відкритість у міжрегіональних та міждержавних навчально-виробничих відносинах. 

Гофман, И. 2003. Анализ фреймов: эссе об организации повседневного опыта. М. : Институт социологии РАН. С. 217.

Грицюк, Л. С., 2016. Інсталяції в архітектурному просторі: гра мистецтва з архітектурою. Сучасні пробле­ми архітектури та містобудування, 43/1. С. 119–124.

Груєва, О. В., 2016. Інсталяція як новітня форма політичного акціонізму. Вісник Дніпропетровського університету. Серія Філософія. Соціологія. Політологія. 5. С. 17–24.

Эко, У. 1998. Отсутствующая структура. Введение в семиологию. ТООТК “Петрополис”. С. 108.

Кассирер, Э., 2001. Философия символических форм. Том 2. Мифологическое мышление. М.; СПб. : Ун. книга. С. 120.

Мамардашвили, А., Пятигорский,  А. 1997. Символ и сознание. М. : Школа. С. 50–125.

Моррис, Ч. У., 1982. Основания теории знаков. Семиотика. Сборник переводов / под ред. Ю. С. Сте­панова. М. : Радуга. С. 37–89.

Панофский, Э., 1999. Смысл и толкование изобразительного искусства. Статьи по истории искусства. Санкт-Петербург. С. 46–65.

Пирс, Ч. С., 2009. Что такое знак? Вестн. Томского гос. ун-та. Сер. Философия. Социология. Поли­тология. 3(7). С. 88–95.

Станіславська, К. І., 2010. Інсталяція як візуально-видовищна форма сучасного образотворчого мистецтва. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, XXIV. С. 228–236.

Стоян С. П., 2013. Естетичний аналіз сучасного мистецтва: інсталяція як візуалізація миттєвості. Матеріали міжнародної наукової конференції “Дні науки філософського факультету’2013”. 4. С. 64–65.

Фуко, М. 1996. Археология знания. К. : Ника-центр. С. 23–41.

Bishop, C. 2005. Installation Art. A Critical History. London. 144 p.

De Oliviera, N., Oxley, N. & Perry, M. 1994. Installation art. London.

De Oliviera, N., Oxley, N. & Perry, M. 2004. Installation Art in the New Millenium: The Empire of the Senses. London.

Goodman, N., 1976. Languages of Art: An Approach to a Theory of Symbols. The Bobbs-Merrill Company, INC. A Subsidiary of Howard W. Sams & Co., Inc. PUBLISHERS: INDIANA POLIS, NEW YOBS, KANSAS CITY.  Pp. 65–48.

Guzek, Ł. 2007. Sztuka instalacji. Zagadnienie związku przestrzeni i obecności w sztuce współczesnej. Warszawa : Wydawnictwo Neriton. 292 s.

London College of Communication. 2019. UAL: because the world needs creativity. London : Published by University of the Arts London. 148 p.

Reiss, J. H. 1999. From Margin to Center: The Spaces of Installation Art. Cambridge, MA. 181 p.

Rosenthal, M. 2003. Understanding Installation Art: From Duchamp to Holzer. Munich. 96 p.

Suderburg, E. 2000. Site, Intervention: Situating Installation Art. Minneapolis–London.

Szuts, Z., 2019. Central Saint Martins / UAL: always challenge what you know. London : Published by University of the Arts London. 24 p. P. 11.