Стаття присвячена окресленню загальних тенденцій формування архітектурної освіти на Архітектурному відділ Львівської політехніки у міжвоєнний період (1919–1939 рр.). На підставі методики історико-статистичного аналізу було розглянуто 21 навчальну програму Львівської політехніки, які були опубліковані у 1919–1939 рр. У результаті аналізу була визначена динаміка зміни структури професорсько-викладацького складу, розвиток кафедр Архітектурного відділу, кількість годин аудиторного навантаження та кількість дисципілні у кожному окремому семестрі кожного навчального року, розглянута динаміка структурно-логічної схеми викладання дисциплін (зміна послідовності викладання дисциплін, зміна кількості годин, відведених на кожну дисципліну), якісне наповнення дисіиплін (вибрані дисципліни). Особливістю навчального процесу на Архітектурному відділі у 1919–1922 рр. був поділ на два напрямки: мистецький і конструкційний, пізніше цей поділ був усунутий. Виявлено, що програми відзначалися гнучкістю, вони щороку змінювалися і щодо кількості годин і щодо кількості навчальних предметів. Лише, починаючи із 1935-1936 н.р. програма стає відносно сталою і збалансованішою за семестрами щодо кількості тижневого навантаження, яке коливається у межах 35–46 годин. Встановлено, що на першому році студенти вивчали базові дисципліни і поступово готувалися до проектування, яке було головною дисципліною на факультеті. Курс архітектурного проектування розпочинався у п’ятому семестрі та був розділений між проектними кафедрами, проектування займало важливу частину аудиторного навантаження і складоло до 18 годин щотижня. Студенти виконували дуже детальний проект, починаючи від есізу і закнчуєчи робочими кресленнями. Встновлено, що програми відображали актуальні зміни у потребі актуальних умінь та компетентностей на тодішньому ринку, що дозволяло готувати висококласних професіоналів у сфері архітектури
Липка Р. (1996). Львівська архітектурна школа – її роль та етапи розвитку, Архітектура Галичини ХІХ-ХХ ст., Львів, Видавництво Національного університету «Львівська Політехніка», с. 84-90.
Петровська Ю. (2013). Взаємозв’язок архітектури і мистецтва в розвитку Львівської архітектурної школи: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата архітектури: 18.00.01 – теорія архітектури, реставрація пам’яток архітектури, Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 27 c.
Рудницький А. (2001). Історія і традиції львівської архітектурної школи, Архітектура, Вісник Національного університету «Львівська політехніка», № 429, c. 4-13.
Adamska M., Linda S. (2024). W duchu awangardy: kształcenie studentów architektury Politechniki Lwowskiej w okresie międzywojennym, Architektura budynków usług spolecznych w Europie Środkowej i Wschodniej XX wieku, Urząd miasta Gdyni, WydziałArchitektury PG, s. 133-142.
Bajerski A. (2017). Szkolnictwo wyższe międzywojennej Polski. Ujęcie geograficzne, Poznań.
Boberski J. (1993). Wydział Architektoniczny, w: Politechnika Lwowska, 1844-1945, Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej,s. 138-230.
Bohdanowa J., Cherkies B., Linda S. (2016). Żródła modernizmu: edukacja architektoniczna na Politechnice Lwowskiej, Lwów: miasto, architektura, modernizm, Muzeum Architektury we Wrocławiu, s. 371-403.
Cherkes B., Linda S., Bohdanova J. (2017). Architectural education in the Lviv polytechnic during the interwar period, Architectural Studies, Vol. 3, № 1, p. 1-16.
Zeszyty architektoniczne. Projekty Studentów Wydziału Architektonicznego Politechniki Lwowskiej wykonane w pracowni katedry Architektury II w latach 1926-1932, w: Czasopismo Techniczne, rocznik LI, nr. 24, 25 grudnia, 1933, s.373-392.
Zeszyty architektoniczne. Projekty Studentów Wydziału Architektonicznego Politechniki Lwowskiej wykonane w zakładzie Architektury II w latach 1930-1938, Lwów, Drukarnia Wydawnicza, 1938.
Linda S. (2022). Lviv school of architecture representatives in the inter-war period and their significance for architectural education at the Silesian University of Technology after 1945, Builder, 304 (11), s.26-34. https://doi.org/10.5604/01.3001.0016.0573
Niezabitowska E.D. (2014) Metody i techniki badawcze w architekturze, Gliwice.
Program Szkoły Politechnicznej na rok naukowy 1919/1920, Lwów, Nakładem Szkoły Politechnicznej, 1919.
Program Szkoły Politechnicznej na rok naukowy 1920/1921, Lwów, Nakładem Szkoły Politechnicznej, 1920.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1921/1922, Lwów, Nakładem Politechniki, 1921.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1922/1923, Lwów, Nakładem Politechniki, 1922.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1923/1924, Lwów, Nakładem Politechniki, 1923.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1924/1925, Lwów, Nakładem Politechniki, 1924.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1925/1926, Lwów, Nakładem Politechniki, 1925.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1926/1927, Lwów, Nakładem Politechniki, 1926.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1927/1928, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej, 1927.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1929/1930, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1929.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1930/1931, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1930.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1931/1932, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1931.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1932/1933, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1932.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1933/1934, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1933.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1934/1935, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1934.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1935/1936, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1935.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1936/1937, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1936.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1937/1938, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,19307.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1938/1939, Lwów, Nakładem Politechniki Lwowskiej,1938.
Program Politechniki Lwowskiej na rok naukowy 1939/1940, Lwów, Wydawca: Politechnika Lwowska,1939.
Popiński K. (2018). System szkolnictwa wyższego w II Rzeczypospolitej i jego wpływ na funkcjonowanie uczelni polskich po 1945 roku, w: Społeczeństwo i ekonomia, 1(9). s. 25-53. https://doi.org/10.15611/sie.2018.1.02
Sadowska J. (2018). Doświadczenia z przeszłości: spór o reformę szkolnictwa wyższego w II RP a dyskusja dzisiejsza, w: Uniwersytet XXI wieku: nauka i lokalność: studia, pod redakcją J. Ławskiego i K. K. Pilechiwicza, Białystok. s. 316-341.
Szymczyk, J. (2004). Politechnika Lwowska – matka polskich uczelni technicznych: Z Życia Politechniki Śląskiej, Nr 10. Online: http://biuletyn.polsl.pl/0407/politechnika.aspx [Dostęp 05.12.2020].
Wisłocka I. (1968). Awangardowa architektura Polski. 1918 – 1939, Warszawa.