Розглянуто особливості оцінювання корпоративно-соціальної відповідальності на підприємстві, в основі якої лежить ефективність формування корпоративно-соціального звіту. Постійна взаємодія підприємства із суспільством передбачає пошук нових методів їх взаємозв’язку. Одним із таких методів і виступатиме формування корпоративно-соціального звіту підприємства. Найбільш поширеними прикладами формування корпоративно-соціальних звітів є стандарти GRI (Sustainability Reporting Guidelines), ISO 26000 (AA1000 stakeholder engagement Standard) та Form-10-k тощо. В їх основі лежить оцінювання економічних, соціальних та екологічних результатів роботи підприємства. Оцінювання зазначених аспектів і формуватиме ефективність взаємодії підприємства із суспільством.
- Бурковська, А.В. та Лункіна, Т.І., (2015). Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні. – Вісник аграрної науки Причорномор’я. – Вип. 4. – с. 38-43.
- Бержанір, А.Л., (2014). Корпоративна соціальна відповідальність як чинник підвищення ефективності сучасного бізнесу. – Економіка і організація управління. – Вип. 1-2. – с. 43-47.
- Коваленко, Є.В., (2015). Особливості розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні. – Глобальні та національні проблеми економіки. – Вип. 7. – с. 151-154.
- Колот, А.М., (2013). Корпоративна соціальна відповідальність: еволюція та розвиток теоретичних поглядів. – Журнал «Економічна теорія». – 31 с.
- Лебедєв, І., (2014). Корпоративна соціальна відповідальність: концепція і модель для України. – Україна: аспекти праці. – №5. – с. 13-19.
- 6. Сталінська, Г.О., (2007). Соціальна складова корпоративного управління: вплив на ефективність діяльності ТНК. – Проблеми матеріальної культури. Економічні науки. – с. 105-109.
- Tamara Vlastelica, Slavica Cicvaric Kostic, Milan Okanovic, Milos Milosavljevic, (2018). JEEMS How Corporate Social Responsibility Affects Corporate Reputation: Evidence from an Emerging Market.
- Heather Elms (2006), International Journal of Emerging, Markets, Corporate (and stakeholder) responsibility in Central and Eastern Europe.
- Olivier Furrer, Carolyn P. Egri, (2010). Management International Review, Attitudes toward Corporate Responsibilities in Western Europe and in Central and East Europe.
- Jozica Knez-Riedl (2004). From the environmental responsibility of Slovenian Smes to their corporate social responsibility (CSR).
- Neda Vitezić (2011). Correlation between social responsibility and efficient performance 424 Zb. rad. Ekon. fak. Rij.