На сьогодні значна кількість підприємств обирають курс розвитку своєї діяльності шляхом залучення широкого кола стейхолдерів. В такому випадку, стратегія розвитку підприємства часто побудована шляхом прийняття принципів CSR. CSR вітчизняних підприємств є важливим проявом взаємодії соціальних та економічних відносин. Серед українських підприємств дедалі популярнішим є оприлюднення нефінансового звіту про CSR. Такий звіт дає можливість ознайомитися стейкхолдерам про взаємодію підприємства із соціальними заходами. Одним із недоліків формування звіту про корпоративно-соціальну відповідальність підприємства є відсутність чіткої структури. Окрім того, на сьогодні відсутні чіткі показники чи положення з оцінювання корпоративно-соціальної відповідальності підприємств. Таким чином, більшість підприємств складають звіти у довільній формі. Відповідно існують і ускладнення в аналізуванні соціальних звітів, оскільки вони не є обов'язковими. Отже, важливим завданням в процесі дослідження корпоративно-соціальної відповідальності вітчизняних підприємств є формування методичних рекомендацій, які міститимуть критерії, показники та особливості оцінювання. Аналізування корпоративно-соціальних звітів вітчизняних та закордонних підприємств, які працюють на ринку України дає можливість виділити основні категорії CSR: ринок, робоче місце, навколишнє середовище та комунікації. Відповідно, кожна із категорій включає характеристики за якими є можливість порівняння соціальних звітів вище вказаних підприємств, а відтак і оприлюднення висновків про ефективність формування CSR. Перевагами участі підприємств у соціальній відповідальності є можливість розширення ринків збуту, можливість економії витрат при використанні у виробництві екологічного устаткування, забезпечення належних робочих місць тощо. Таким чином, формування соціально-корпоративних звітів у цілому виступають цінним ресурсом при дослідженні діяльності підприємства та його взаємодії із суспільством.
- Tamara Vlastelica, Slavica Cicvaric Kostic, Milan Okanovic, Milos Milosavljevic, (2018). JEEMS How Corporate Social Responsibility Affects Corporate Reputation: Evidence from an Emerging Market.
- Cătălin Nicolae Albu, Cagnur Balsari and Joanna Krasodomska, (2016). Accounting and Management Information Systems Introduction to the Special issue on Corporate Social Reporting in Central and Eastern Europe.
- Yury Blagov and Anastasia Petrova-Savchenko, (2012). Corporate Governance, Corporate philanthropy in Russia: evidence from a national awards competition.
- Heather Elms (2006), International Journal of Emerging, Markets, Corporate (and stakeholder) responsibility in Central and Eastern Europe.
- Olivier Furrer, Carolyn P. Egri, (2010). Management International Review, Attitudes toward Corporate Responsibilities in Western Europe and in Central and East Europe.
- Liliana Nicoleta Grigore and Camelia Candidatu (2009). Romanian Economic and Business Review, The perception and role of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe.
- Strouhal, J., Gurvitš, N., Nikitina-Kalamäe, M., Startseva, E., (2015). Central European Business Review, Finding the Link between CSR Reporting and Corporate Financial Performance: Evidence on Czech and Estonian Listed Companies.
- Iankova, Elena A. (2008). The Journal of Corporate Citizenship; From Corporate Paternalism to Corporate Social Responsibility in Post-Communist Europe.
- Jozica KNEZ-RIEDL (2004). FROM THE ENVIRONMENTAL RESPONSIBILITY OF SLOVENIAN SMEs TO THEIR CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR).
- Beatrix Ransburg, Mária Vágási (2007). Social and Management Sciences, Concepts and standards for the corporate internalization of sustainable development.
- Rogowski W. (2013). Organization and Management Examples of CSR Related Activities at Polish Companies.
- Neda Vitezić (2011). Correlation between social responsibility and efficient performance 424 Zb. rad. Ekon. fak. Rij.
- Carroll, A.B. (1979). A three-dimensional conceptual model of corporate social performance. Academy of Management Review, 4, 497-505.
- Carroll, A. B. (1991). The Pyramid of Corporate Social Responsibility: Toward the Moral Management of Organizational Stakeholders Business Horizons /July-August 1991.
- http://svb.ua/report/2017/mhp
- http://svb.ua/reports/novaposhta-2017
- http://svb.ua/report/galnaftogaz-2016
- http://svb.ua/reports/dtek/2016
- http://svb.ua/report/ernst-and-younge-ukraine/2015-2016
- http://svb.ua/reports/nestle-ukraine-2016
- http://svb.ua/reports/zvit-zi-stalogo-rozvitku-koncernu-galnaftogaz-za-2015-rik
- http://svb.ua/sites/default/files/softserve_social_report_2015-2016_ukr.pdf
- https://www.bmwgroup.com
- http://tso.com.ua
- https://corporate.mcdonalds.com/content/dam/gwscorp/scale-for-good/ESG_R... 2016.pdf