Чи можливий діалог між філософією та новітніми навчальними технологія? (За результатами вебінарів від експертів компанії “SoftServe”, 2022)

https://doi.org/10.23939/shv2022.02.064
Надіслано: Вересень 29, 2022
Прийнято: Жовтень 10, 2022
Автори:
1
Lviv Polytechnic National University

      На основі аналізу вебінарів для освітянської спільноти Tech Summer for Teachers Bootcamp, організованих ІТ компанією SoftServe, акцентовано на їх міждисциплінарному підході, зокрема у викладанні філософських дисциплін. Особливу увагу звернуто на антропологічну складову у сфері інформаційних технологій, штучного інтелекту, кібербезпеки та віртуальної комунікації. Відзначено, що технології онлайн навчання (доступності та інклюзії), методик навчання (ненасильницька комунікація, коучинг) сприяють якості освітнього процесу в умовах сучасного цивілізаційного розвитку.
 

Bostrom, N. (2013). Super Intelligence: Paths, Dangers, Strategies. Oxford: Oxford University Press.
Kurzweil, R. (2012). How to Create a Mind: The Secret of Human Thought Revealed. Washington: Viking Penguin.
Mazur, L. (2012). Self-Identity of Personality as Philosophical and Anthropological Problem. [In Ukrainian]. Lviv: Lviv Polytechnic National University Publishing House.