Використання студентами економічних напрямів підготовки мультимедійних технологій під час вивчення інформатики

1
Національний університет "Львівська політехніка"
2
Національний університет "Львівська політехніка"
3
Національний університет "Львівська політехніка"

Розглянуто широкі можливості мультимедійних технологій навчання для підвищення ефективності вивчення інформатики студентами економічних напрямів підготовки. Побудовано структурно-логічну схему формування математичних знань. 

1. The site of Computer Society of the Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE-CS) [electronic resource] .– Access: http://computer.org.

2. The site of the Association for Computing Machinery (ACM) [electronic resource]. – Access: http://www.acm.org.

3.Uylson RA Psychology evolution. – K.: Janus, 1999. – 352 c.

4. Site of the United Nations. Group on the Information Society (United Nations Group on the Information Society, UNGIS) [electronic resource]. – Access: http://www.ungis.org/dnngen/.

5. The official website LMS Moodle [electronic resource] .– Access: http://moodle.org/.

6. Site Ukrainian community of users Moodle [electronic resource]. – Access: http://moodle.co.ua/.

7.Stvorennya e-learning courses in a virtual learning environment Lviv Polytechnic: Manual / Ed.: D. Fedasyuk, LD Ozirkovskyy, VM Yakubenko. – Lviv: Izd Nat. Univ “Lviv Polytechnic”, 2009. – 60 p.

8. demonstration Moodle [electronic resource]0. – Access: http://moodle.co.ua/course/view.php?id=2.