Розглянуто широкі можливості мультимедійних технологій навчання для підвищення ефективності вивчення інформатики студентами економічних напрямів підготовки. Побудовано структурно-логічну схему формування математичних знань.
1. The site of Computer Society of the Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE-CS) [electronic resource] .– Access: http://computer.org.
2. The site of the Association for Computing Machinery (ACM) [electronic resource]. – Access: http://www.acm.org.
3.Uylson RA Psychology evolution. – K.: Janus, 1999. – 352 c.
4. Site of the United Nations. Group on the Information Society (United Nations Group on the Information Society, UNGIS) [electronic resource]. – Access: http://www.ungis.org/dnngen/.
5. The official website LMS Moodle [electronic resource] .– Access: http://moodle.org/.
6. Site Ukrainian community of users Moodle [electronic resource]. – Access: http://moodle.co.ua/.
7.Stvorennya e-learning courses in a virtual learning environment Lviv Polytechnic: Manual / Ed.: D. Fedasyuk, LD Ozirkovskyy, VM Yakubenko. – Lviv: Izd Nat. Univ “Lviv Polytechnic”, 2009. – 60 p.
8. demonstration Moodle [electronic resource]0. – Access: http://moodle.co.ua/course/view.php?id=2.