Особливості застосування змістовних теорій мотивування працівників в умовах воєнного стану

2024;
: сс. 58 - 66
1
Національний університет «Львівська політехніка»
2
Національний університет «Львівська політехніка»

У статті розглянуто актуальні питання мотивування персоналу на українських підприємствах у контексті зовнішніх викликів, спричинених кризою та воєнним станом в Україні. Проаналізовано основні змістовні теорії мотивування, особливу увагу присвячено адаптації цих теорій до сучасних умов функціонування підприємства, тому зроблено акцент на забезпеченні первинних потреб працівників. Автори запропонували рекомендації для вибору ефективного мотиваційного підходу в умовах воєнного конфлікту.

  1. Noviani E. The importance  of providing motivation to bring work spirit that impact on increasing performance. Akademik:  jurnal  mahasiswa  ekonomi  &  bisnis.  2021.   Vol. 1,   No. 2.   P. 49–58.   Retrieved from: https://doi.org/10.37481/jmeb.v1i2.219 (accessed: 2 January 2024).
  2. Романчук М. Д., Романчук T. М. Вагомість впливу нематеріальних чинників на мотивацію персоналу підприємства. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Т. 1, № 19. С. 329–336. DOI: https://doi.org/10.15330/apred.1.19.329-336 (дата звернення: 02.01.2024).
  3. Євась Т. В., Ковалюк С. В., Нестерук О. В. Особливості мотивації персоналу підприємства в кризових умовах. Подільський науковий вісник. 2022. № 1 (21). С. 35–39. URL: http://pnv.in.ua/images/ Magazine/1_2022.pdf#page=35 (дата звернення: 02.01.2024).
  4. Silkina Y. О. (2022). Motivation as a way to increase the productivity of personnel in the conditions of war. Modern research in world science. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Lviv, Ukraine. Pp. 975–981. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna- konferentsiya-modern-research-in-world-science-10-12-07-2022-lviv-ukrayina-arhiv/ (дата звернення: 02.01.2024).
  5. Брич В. Я., Корман М. М. Креативний менеджмент: підруч. Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 220 с. (дата звернення: 02.01.2024).
  6. Десяте щомісячне опитування підприємств “Український бізнес під час війни” за лютий 2023. Інститут економічних досліджень та політичних консультацій. URL: http://www.ier.com.ua/ua/institute/ news?pid=7140 (дата звернення: 02.01.2024).
  7. Резнікова О. С. Класичні теорії мотивації: еволюція підходів. Вісник економічної науки України. 2011. № 1 (19). С. 13–136. URI: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45787 (дата звернення: 02.01.2024).
  8. Butenko D. (2020). The theories of motivation: a practical aspect. Efektyvna ekonomika. No. 5. Retrieved from: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.5.103 (accessed: 2 January 2024).
  9. Перевозчикова Н. О., Котова Ю. І. Особливості мотивації персоналу на сучасних підприємствах. Ефективна економіка 2013. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1961 (дата звернення: 02.01.2024).
  10. Експорт України у 2022 році: головні  тенденції, сектори та регіони. Дія Бізнес. Експертний напрям. URL: https://export.gov.ua/news/4570-eksport_ukraini_u_2022_rotsi_golovni_ten... (дата звернення: 02.01.2024).