Ідентифіковано детермінанти конкурентного розвитку українських закладів вищої освіти на засадах ціннісного підходу та розкрито вплив концепції інституціоналізації маркетингу на ефективність функціонування закладів вищої освіти в умовах збурень. Досліджено конкурентне середовище закладів вищої освіти в Україні через призму аналізу конкурентних сил в секторі освіти та оцінки гостроти конкуренції в процесі обґрунтування тенденцій розвитку українського ринку освітніх послуг. Здійснено оцінювання ціннісних параметрів вибору закладів вищої освіти в умовах війни. Надано рекомендації щодо напрямів імплементації ціннісних параметрів вибору закладів вищої освіти в економічну модель надання освітніх послуг закладів вищої освіти.
- Амелін А., Фіщук В., Лаврик Я., Юрчак О., Чернєв Є., Матюшко В. (2020). Україна 2030Е – країна з розвиненою цифровою економікою. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina– zrozvinutoyu– cifrovoyu– ekonomikoyu.html#6– 2– 9 (дата звернення 10. 03. 2023).
- Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення 10. 03.2023).
- Коротков Є. О. (2023). Закон про надання комп'ютерного обладнання студентам, що отримують стипендію у ВНЗ: петиція. Кабінет Міністрів України. Електронні петиції – URL: https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/5024 (дата звернення:23. 02. 2023).
- Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / О. С. Борисенко, А. В. Шевченко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. – К.: НАУ, 2022. – 204 с.
- Мищишин О. Л., Оксюта І. В., Шаєганрад Е. П., Прокопик А. І. (2022). Виклики пандемії для прав людини //The 6th International scientific and practical conference “Science, innovations and education: problems and prospects”, CPN Publishing Group, Tokyo, Japan, 13– 15 січня 2022 р., 632 – 634.
- Мищишин О. Л., Шаєганрад Е. П., Прокопик А. І., Оксюта І. В. (2022). Екологічні інновації та їх застосування на українському ринку // The 7th International scientific and practical conference “International scien- tific innovations in human life”, Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom, 19– 21 січня 2022 р., 729– 733.
- Оксюта І. В., Дрималовська Х. В. (2022). Смарт – спеціалізація: вітчизняний та закордонний досвід// Території інновацій: стратегії, цінності та пріоритети (TISVP– 2022): Матеріали Міжнародної наукової конфе- ренції, Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань, Суми, 20 жовтня 2022 р., 32– 37.
- Освіта в реаліях війни: орієнтири міжнародної спільноти : оглядове видання (2022). / О. Локшина, О. Глушко, та ін. ; за заг. ред. О. Топузова, О. Локшиної; Нац. акад. пед. наук, Ін– т педагогіки НАПН України.Київ : Пед. думка, 66 с.
- Освіта України в умовах воєнного стану: за ред. С. Шкарлет (2022). Інформаційно– аналітич- ний збірник (2022). Інститут освітньої аналітики, 358. URL: https://iea.gov.ua/wp– content/uploads/2022/08/education– of– ukraine_2022.pdf. (дата звернення 10. 03. 2023).
- Офіційний сайт Education.ua. Education.ua URL: https://www.education.ua (дата звернення: 28. 02. 2023).
- Офіційний сайт Microsoft. Microsoft – URL: https://www.microsoft.com/uk– ua/ (дата звернення:02.03.2022).
- Офіційний сайт Київської школи економіки – URL: https://uglobal.university/ukrainian– global– university/ (дата звернення: 20.02.2023).
- Офіційний сайт платформи онлайн– навчання Prometheus. Prometheus. URL: https://prome- theus.org.ua. (дата звернення:25.02.2023).
- Рейтинги ВНЗ (2022). ОСВІТА.UA – URL: https://osvita.ua/vnz/rating/86578/ (дата звер- нення:20.02.2023).
- Скиба М. Є., Красильникова Г. В., Косянчук Т. Ф. (2018). Заклади вищої освіти як провайдери освітніх послуг для молоді та дорослих. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 50, 84– 88. DOI: 10.31652/2412– 1142– 2018– 50– 84– 88.
- Шандрівська О. Є., Оксюта* І. В. (2023). Дослідження тенденцій розвитку ринку вищої освіти в умовах війни// Менеджмент та підприємництво в Україні, 5, 1.
- Шандрівська О. Є., Оксюта* І. В., Сопільник Л. І. (2022). Аналіз тенденцій попиту на послуги вищої освіти в Україні // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XIV Міжнародної науково– практичної конференції, Львів, 28 жовтня 2022 р., 240–242.
- Юрчишена Л. В. (2020). Визначення бізнес– моделі університету на основі синтезу підходів до бізнес– моделі підприємства. Економіка і організація управління, 4 (40), 271– 284. DOI: https://doi.org/10.31558/2307– 2318.2020.4.25.
- Юрчишена Л.В. (2021). Формування нової парадигми вищої освіти: драйвери та економічна модель університетів. Економiка i органiзацiя управлiння, 2 (42), 142– 153. DOI: 10.31558/2307– 2318.2021.2.14.
- Cruz Amaran D., Guerrero M., Hernandez– Ruiz A. D. (2020). Changing Times at Cuban Universities: Looking into the Transition towards a Social, Entrepreneurial and Innovative Organization. Sustainability, MDPI, Open Access Journal, 12(6), 2536. DOI: https://doi.org/10.3390/su12062536.
- Halloran L., Friday C. (2018). Can the Universities of Today Lead Learning for Tomorrow? The University of the Future. URL: http://cdn.ey.com/echannel/au/en/industries/government– – – public– sector/ey– university– of– thefuture– 2030/EY– university– of– the– future– 2030.pdf. (дата звернення: 06.06.2021).