електронна комерція

Електронна комерція як інструмент забезпечення безперервності бізнесу в умовах пандемії «covid-19»

Проаналізовано негативні наслідки впливу пандемії «COVID-19» на бізнес у світі та в Україні. Охарактеризовано тенденції посилення процесів цифрової трансформації бізне- су. Оцінено бізнес-процес електронної комерції ТОВ «СОЛМАР» як одного з лідерів у сфері виробництва та продажу базового жіночого одягу. Оцінено фінансово-економічний стан підприємства у 2017–2020 рр. за низкою показників. Обчислено таксономічний показник рівня розвитку, на основі якого зроблено висновок про те, що електронна комерція дала можливість підприємству утримати свої бізнес-позиції в умовах пандемії.

Проблеми та переваги впровадження категорійного управління на вітчизняних підприємствах

Категорійне управління ще починаючи із 2000-х років набуває неабиякої популярності в світі. На вітчизняному ринку ажіотаж щодо категорійного менеджменту розпочався лише з 2015 р. Його переваги очевидні порівняно з традиційною моделлю управління, проте категорійний менеджмент не є універсальним вирішенням усіх проблем.

Електронна комерція В2С: розвиток у східній європі, ризики та ефект інституціонального витіснення

Визначено сутність поняття «електронна комерція». Наведено історичні етапи розвитку електронної комерції на ринку. Порівняно системи електронної комерції бізнес-до- споживача (В2С) із системами В2В та В2G. Ідентифіковано вигоди від електронної комерції з позиції різних груп стейкхолдерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції В2С у країнах Східної Європи з акцентом уваги на Україні. Виявлено та обгрунтовано ризики, що може спричинити розвиток електронної комерції В2С.

Застосування контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції

Запропоновано застосовувати метод контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції для автоматизації електронного бізнесу і підтримки прийняття рішень відповідною особою. Проаналізовано основні проблеми електронної  комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.
 

Засоби навігації клієнта в системах електронної контент-комерції

Запропоновано вирішення проблеми навігації клієнта в середовищі систем електронної контент-комерції. Розроблено загальні принципи побудови інтелектуальних засобів навігації клієнта в середовищі контент-комерції на прикладі інтернетмагазину.
 

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ

Розглянуто особливості тлумачення поняття “електронний бізнес”. Досліджено співвідношення понять “електронна комерція” та “електронний бізнес”. Виявлено основні складові електронного бізнесу. Обґрунтована доцільність використання спеціальних підходів до управління кожною зі складових електронного бізнесу.