інформаційна модель

ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАЛЬНЕ ЦИФРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ У АРХІТЕКТУРНІЙ ОСВІТІ

Стаття детально аналізує та обґрунтовує необхідність інтеграції Спільного Середовища Даних (Common Data Environment, CDE), структурованого відповідно до міжнародного стандарту ISO 19650, у навчальний процес для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою 191   «Архітектура та містобудування» в Національному університеті «Львівська політехніка».

Функціональне моделювання процесу створення векторних зображень

У статті здійснено системне дослідження процесу створення векторних зображень із використанням методології функціонального моделювання IDEF0. Запропоновано формалізоване представлення етапів побудови та оброблення векторної графіки з урахуванням послідовності перетворення інформації від концептуального ескізу до завершеного цифрового об’єкта. Проаналізовано вхідні, вихідні, керуючі та механізмові змінні, що визначають ефективність функціону­вання системи. Контекстна діаграма відображає основну мету. На першому рівні декомпозиції виокремлено чотири взаємопов’язані функціональні блоки.

РОЛЬ ТЕХНОЛОГІЙ БУДІВЕЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В АРХІТЕКТУРНІЙ ОСВІТІ

У статті детально проаналізовано участь будівельних інформаційних технологій у професійній підготовці здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 191 «Архітектура та містобудування» в Інституті архітектури та дизайну Національного університету «Львівська політехніка». Особливу увагу приділено вивченню ролі сучасних технологій у формуванні ключових навичок і професійних компетенцій майбутніх архітекторів.

Архітектура інтелектуальної системи дослідження параметрів космічної погоди

Проаналізовано предметну область та визначено основні функції інтелектуальної системи дослідження параметрів космічної погоди. Розроблено модель статичної структури інтелектуальної системи, а також змодельовано її динамічні аспекти, побудовано архітектуру інтелектуальної системи дослідження параметрів космічної погоди на основі дворівневої моделі «клієнт—сервер». Наукова новизна отриманих результатів полягає у розробленні моделі інтелектуальної системи дослідження параметрів космічної погоди.

Врахування інформації від працедавця в інформаційній моделі предметної області “навчальний процес” для контролю якості інтелектуальної продукції ВНЗ

Розглянуто важливість урахування побажань працедавця у підготовці інтелектуальної продукції ВНЗ під час впровадження Болонського процесу та відповідно до вимог системи менеджменту якості. Проаналізовано вимоги щодо професійних навиків, якими повинен володіти конкурентний фахівець. Результати аналізу відображено в моделі життєвого циклу підготовки фахівця під час розгляду предметної області “Навчальний процес” на рівні екземплярів об’єкта “дисципліна”. Подано інтерпретацію терміна “якість інтелектуальної продукції ВНЗ”.