road network

Зміна інтенсивності руху транспортних потоків у місцях проведення ремонтних робіт

Проблема вузьких місць на вулично-дорожній мережі є актуальною, особливо у містах з радіальною та радіально-кільцевою схемою, оскільки у разі їх виникнення на магістральних радіальних вулицях важко вибрати альтернативний маршрут руху через низьку пропускну здатність бічних проїздів. Одним із таких вузьких місць є ділянки виконання ремонтних робіт, коли через перекриття однієї вулиці об’їзд здійснюється паралельними шляхами, що збільшує навантаження на місцеві вулиці та проїзди. У роботі досліджено інтенсивності руху транспортних потоків у зонах виконання ремонтних робіт.

Просторово-часові зміни індексу завантаження вулиць та доріг в умовах збройного конфлікту

У статті досліджено вплив війни на формування транспортних потоків у містах. В умовах гуманітарних конфліктів транспортна інфраструктура міст зазнає серйозних змін, що істотно впливає на мобільність та безпеку населення. Особливо актуальна необхідність вивчення цього питання у контексті сучасної російсько-української війни, що спричинила наймасовішу міграцію населення у Європі з часів Другої світової війни. У роботі вивчено динаміку змін та способи адаптації системи міського транспорту до умов  війни.

Аналіз захищеності бортових інформаційних систем автомобілів

Розглянуто особливості функціонування бортових інформаційних систем автомобіля. Проаналізовано загрози їх безпеці та запропоновано методи забезпечення інформаційної безпеки та функціональної безпеки бортових інформаційних систем. Проєктування дорожніх мереж під час організації дорожнього руху є одним із факторів забезпечення функціональної безпеки сучасних інтелектуальних транспортних систем, тобто дотримання таких атрибутів інформаційної безпеки, як конфіденційність даних, цілісність, доступність, автентичність і новизна даних.

Вплив інтенсивності та складу транспортного потоку на зміну його швидкості

Досліджено проблематику зміни швидкості транспортного потоку за різної інтенсивності та складу його руху. Для дослідження було обрано ділянку вулично-дорожньої мережі з різними геометричними параметрами (спуск, підйом та горизонтальна ділянка). Проаналізовано методи дослідження швидкості транспортного потоку, а також чинники, які впливають на зниження пропускної здатності вулично-дорожньої мережі. Визначено зміну коефіцієнтів нерівномірності руху транспортних потоків за годинами доби на досліджуваній ділянці та побудовано графік розподілу інтенсивності руху по годинах доби.

Комплексна оцінка небезпеки автомобільного транспорту

У роботі запропоновано проводити оцінювання небезпек автомобільного транспорту за допомогою мінімізації негативного впливу за трьома основними компонентами: впливу зміни викидів токсичних компонентів забруднюючих речовин з відпрацьованими газами двигунів автомобілів, зміни шумового забруднення довкілля та зміни кількості дорожньо-транспортних пригод.

Formation of traffic safety profile in central parts of the city and its informational protection

Сьогодні існує відмінність європейського та вітчизняного підходів до функціонування та організації вулично-дорожньої мережі, міської мобільності, а також ефективного використання простору урбанізованих територій. Основними факторами були: історичний розвиток, науково-технологічний прогрес, адміністративна складова, у формуванні фінансових потоків для розвитку міських систем, рельєф місцевості, процес урбанізації територій та утворення міських агломерацій. Ці фактори прямо вплинули на формування сучасного стану вулично-дорожньої мережі.

Підвищення пропускної здатності магістральних вулиць з регульованим рухом

Досліджується проблема щодо підвищення пропускної здатності магістральних вулиць з регульованим рухом. Було обрано прогони вулично-дорожньої мережі міста Львова за різної довжини і ширини проїзної частини, зокрема з найбільш насиченим дорожнім рухом. Проаналізовано методи підвищення пропускної здатності магістральних вулиць регульованого руху, а також чинники, які впливають на зниження пропускної здатності. Розраховано пропускну здатність перехресть за різного рівня їх завантаження. Побудовано розподіл середньої швидкості руху для прогонів різної довжини.

Вплив вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку

У роботі досліджується проблема впливу вуличної стоянки на затримки та середню швидкість транспортного потоку. Для дослідження було обрано ділянки за різного способу постановки автомобілів біля проїзної частини в центральні частині міста Львова із найбільш насиченим транспортним рухом. Для цього використовується програмне середовища PTV Vissim. Проаналізовано причини впливу вуличних стоянок на швидкість транспортного потоку та пропускну здатність проїзної частини.

Обґрунтування критеріїв щодо облаштування відокремлених смуг руху для міського громадського транспорту

У роботі розглянуто методику та наведено результати дослідження показників транспортного потоку на магістральних вулицях, де діють різні режими надання пріоритету міському громадському транспорту. Закономірності зміни таких показників дозволяють визначити і диференціювати ділянки транспортної мережі за ефективністю обслуговування з метою впровадження різних регуляторних заходів, які б сприяли мінімізації затримки під час руху транспортного потоку.