Запропоновано підхід до проектування резервуару для колеса електромобіля, який має коротку енергозбережну дію. Обґрунтовано, що новий продукт буде не лише енергозбережним, але й дасть змогу зекономити потужність під час гальмування та набирання швидкості. Для проектування обрано спеціалізовані бібліотеки ПЗ CATIA, оскільки вони є найвідповіднішими для розв’язку питань машинобудування.
- http://www.electra.com.ua/motor–koleso.html
- Bianchi N. Salient-Rotor PM Synchronous Motors for an Extended Flux-Weakening Operation Range / Bianchi N., S. Bolognani, B. J. Chalmers // IEEE Transactions on Industry Applications. – 36(4). – July/August 2000.
- http://www.mechanicalengineeringblog.com
- http://www.teslamotors.com
- Белоусов Б. Н. Автомобили с гибридной трансмиссией и КЭУ / Б. Н. Белоусов, Д. Б. Изосимов, К. Г. Лексин // Журнал “Автомобильная промышленность”. – 2006. – № 6.