Розглянуто різні підходи до визначення корпоративної культури організації. Розкрито основні функції та етапи її розвитку. Висвітлено проблеми формування сучасної стратегії корпоративної культури організації та ключові напрями її реалізації в Україні.
1. Ліфінцев Д. С. Вплив корпоративної культури на мотивацію персоналу // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 2 (56). – С. 154–158 с.
2. Зубенко В. Фактори, що формують культуру підприємства // Проблеми і перспективи розвитку співпраці країн Східної Європи, Південної в рамках Чорноморського економічного співробітництва і ГУАМ. – Одеса, Донецьк, 2008. – Т. II. – С. 752–760.
3. Кузня Н. І. Механізм корпоративної культури // Формування ринкових відносин в Україні. – 2003. – № 7–8 (26–27). – С. 12–15.
4. Лопухова К. О. Вплив корпоративної культури на соціальні процеси підприємства // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2010. – № 31. – С. 216–219.