Аналіз енергоспоживання електричних автомобілів, обладнаних гібридним накопичувачем енергії

1
Познанський технологічний університет

Стаття дає характеристику сучасним транспортним засобам і представляє аналіз споживання палива автомобілями, обладнаними двигунами внутрішнього згорання у Європейському союзі в контексті вичерпування паливних ресурсів. Стаття також показує залежності, які описують сили опору, що діють на транспортний засіб під час його руху, а також розглядає методи для визначення потужності необхідної для прискорення і сповільнення (гальмування). Аналізується енергоспоживання автомобіля в умовах двох доріг з різними характеристиками. У заключній частині статті представлений аналіз можливості відновлення енергії під час руху автомобіля. Крім того, на прикладі гібридного накопичувача енергії обговорюються проблеми, пов’язані з обмеженнями енергонакопичення.

  1. European Vehicle Market Statistics, Pocketbook 2012, International Council on Clean Transportation Europe (www.theicct.org), Brussels, Belgium, 2013.
  2. http://databank.worldbank.org.
  3. Automotive Report, Polish Automotive Industry Association, Warsaw, Poland, 2012. (Polish)
  4. http://www.acea.be.
  5. http://www.iea.org.
  6. C. Alaoui, “Solid-State Thermal Management for Lithium-Ion EV Batteries, Vehicular Technology”, IEEE Transactions, 62 (2013), no. 1, pp. 98-107.
  7. G. Śląski, “The study estimates the resistance movement utility vehicle in an attempt to overrun the road”, Logistic, pp. 2727-2737, Poland: Institute of Logistics and Warehousing, 1999. (Polish)
  8. A. Pesaran, S. Burch, M. Keyser, “An approach for designing thermal management systems for electric and hybrid vehicle battery packs“, in Proc. 4th Veh. Thermal Management System Conf., pp. 24-27, 1999.
  9. K. Bednarek, L. Kasprzyk, “Efficiency and economic aspects in electromagnetic and optimization calculations of electrical systems”, Przeglad Elektrotechniczny, no. 12, pp. 57-60, 2010.