цифровий маркетинг

Стратегічні аспекти цифрової трансформації бізнесу

Сформульовано сутність поняття «цифрова трансформація бізнесу».. Обґрунтовано основні стратегічні аспекти цифровізації в сучасних умовах функціонування міжнародних компаній. За результатами дослідження виявлено виклики цифрової трансформації, проаналізовано різні типи цифрових бізнес-моделей. Сформульовано причини, що посилюють проблеми у сфері цифрової трансформації бізнесу. Рекомендовано етапи процесу цифрової трансформації бізнесу на основі управління змінами. Ідентифіковано відмінності між цифровим маркетингом і цифровим брендингом.

Діджитал-маркетинг: особливості та перспективи застосування в Україні в умовах повномасштабної війни

Процеси цифровізації в світі активізуються, тож діджитал-маркетинг на сьогодні – перспективний напрям просування продуктів, чітко орієнтований на цільову аудиторію. Він забезпечує швидку двосторонню комунікацію між продавцем і покупцем, глибокий аналіз споживачів. Це особливо актуально для українських підприємств в умовах війни, коли потреби споживачів змінюються, платоспроможність знижується, й економічне середовище діяльності є складним і нестабільним. Завдяки інструментам діджитал-маркетингу зокрема, український бізнес сьогодні залишається достатньо конкурентоспроможним.

Дослідження галузі металопластикових вікон україни та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій

У роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі метало- пластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера.

ЦИФРОВИЙ ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ

Сьогодні цифровий та інтернет-маркетинг є найбільш швидкозростаючими галузями маркетингу. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу з новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу.

МАРКЕТПЛЕЙС ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі.