Процеси цифровізації в світі активізуються, тож діджитал-маркетинг на сьогодні – перспективний напрям просування продуктів, чітко орієнтований на цільову аудиторію. Він забезпечує швидку двосторонню комунікацію між продавцем і покупцем, глибокий аналіз споживачів. Це особливо актуально для українських підприємств в умовах війни, коли потреби споживачів змінюються, платоспроможність знижується, й економічне середовище діяльності є складним і нестабільним. Завдяки інструментам діджитал-маркетингу зокрема, український бізнес сьогодні залишається достатньо конкурентоспроможним. У статті виокремлено основні інструменти, специфіку, переваги та недоліки цього типу маркетингу. Проаналізовано зміни у потребах та запитах українських споживачів в умовах війни, й, відповідно, методах цифрового маркетингу вітчизняних підприємств. Підсумовано важливість та перспективи просування товарів за допомогою засобів цифрової комунікації з клієнтами для збереження конкурентоспроможності українських виробників.
- Шпак Н.О., Грабович І.В., Срока В.В. (2022). Цифровий та Інтернет-маркетинг: співвідношення по- нять. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління», 1(9), 143-156.
- Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою. Український інститут майбутнього. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu....
- Digital 2024: 5 billion social media users. We are social. 31.01.2024. URL: https://wearesocial.com/uk/blog/2024/01/digital-2024-5-billion-social-me....
- Вдовічена О.Г., Дюгованець О.М., Чернова І.В. (2022). Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні. Економі- чна наука, 2, 81-87.
- Рябов І.Б., Шевкопляс І.М. (2020). Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві. Ефективна економіка, 12, 92-99.
- Гарматюк О.В. (2021). Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та су- спільство, 25, 112-127.
- Капінус Л.В., Шиліна В.Ю., Лелека О.О. (2023). Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг.Київський економічний науковий журнал, 1, 15-21.
- Карпій О.П., Капраль О.Р. (2024). Діджитал-маркетинг як ефективний засіб просування бренду. Еко- номіка та суспільство, 59,14-19.
- Витвицька О.М., Суворова С.Г., Корюгін А.В. (2022). Вплив цифрового маркетингу на розвиток підп- риємництва в умовах війни. Економіка та суспільство, 40, 90-97.
- Реклама під час війни: «хайп» не означає ефективність. Економічна правда. 05.07.2023. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2023/07/5/701876/.
- Маркетингові комунікації під час війни: 2023 VS 2022. Аптека.ua. 05.02.2024. URL: https://www.apteka.ua/article/685865/.
- Digital-маркетинг в умовах війни: тренди та головні виклики. UAmaster. 11.07.2023. URL: https://blog.uamaster.com/digital-marketyng-v-umovah-vijny-trendy-ta-gol....
- Маркетингова стратегія під час війни та воєнного стану. Dinanta marketing. URL: https://dinanta.com/blog/marketing-during-war.
- Discover the consumer trends taking over 2024. GWI. URL: https://www.gwi.com/connecting-the-dots?utm_cam- paign=FY24_CC_ALL_GL_CTD&utm_source=Kepios_articles&utm_medium=Web.
- 5 трендів інтернет-маркетингу в 2024 році. KeepinCRM. 30.01.2024. https://keepincrm.com/online- marketing-trends-2024.