інстаграм

SMM-маркетинг у діяльності виробників пива в Україні

У сучасних умовах соціальні мережі є одним із найбільш важливих каналів просування бренду та комунікації з цільовою авдиторією. Аналіз відгуків споживачів у соцмережах, вивчення статистики та інших параметрів дає змогу зрозуміти, що подобається користувачам та що підприємствам-виробникам потрібно покращити.

КОНТЕНТ УКРАЇНСЬКИХ ЖІНОЧИХ ОНЛАЙН-МЕДІА В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ «INSTAGRAM» («УКРАЇНКИ», «DIVOCZE. MEDIA», «WONDER УКРАЇНА», «4 МАМА», «BEAUTY HUB» ТА «LEMONADE»)

Мас-медіа давно використовують соціальні платформи для поширення та популяризації свого контенту, а також це можливість залучити нових читачів та рекламодавців. Жіночі онлайн- медіа також активно використовують різні соціальні платформи, аби інформувати своїх читачок про останні новини про моду, красу, навчати доглядати за своїм тілом та ділитися важливими темами. Однією з найкращих платформ для поширення контенту для жінок є Instagram. Ця соціальна мережа є однією з наймасовіших платформ у світі. Популярність завоювала не лише серед людей молодого покоління, а й старшого.

INSTAGRAM STORIES ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТА ПОШИРЕННЯ КОНТЕНТУ ЗМІ

Соціальні мережі є популярним каналом для популяризації та поширення контенту ЗМІ. Вони допомагають залучити аудиторію, втримати її та збільшують переходи на сайт мас-медіа. Соціальна мережа Instagram є однією з найпопулярніших у світі і редакції ЗМІ її часто використовують для залучення молодої аудиторії та популяризації своєї медіапродукції. Але в Instagram у звичайних дописах гіперпосилання не активні, що ускладнює збільшення трафіку на сайт ЗМІ. Тому варто приглядатися до такого інструменту як Stories.

РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ INSTAGRAM У ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЖУРНАЛІСТСЬКОГО КОНТЕНТУ

Соціальна мережа Instagram вже давно вийшла за межі розважальної платформи, на якій можна ділитися лише світлинами і короткими підписами до них. Тепер це повноцінний ресурс для популяризації власного контенту і поширення його на інших соціальних платформах, зокрема у Facebook. Починаючи зі свого заснування у 2010 році і дотепер ця соціальна мережа регулярно оптимізує свої функції, чим спрощує роботу для користувачів. Сьогодні кожне популярне вітчизняне медіа, а також багато впливових осіб держави є зареєстрованими на вебресурсі Instagram, і активно налагоджують роботу тут.

СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА INSTAGRAM ЯК СУЧАСНА ПЛАТФОРМА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЖУРНАЛІСТСЬКОГО КОНТЕНТУ

Сучасна вітчизняна журналістика намагається наслідувати тенденції світових мас-медіа. Це надзвичайно позитивне явище, яке свідчить про глобалізацію та прогресивність. Дослідження сконцентроване довкола соціальної мережі Instagram, яка від часу свого заснування здобула велику популярність як серед пересічних користувачів, так і серед журналістів. Робота сучасного журналіста в соціальних мережах сьогодні надзвичайно необхідна йому як для власного інформування, так і для популяризації свого контенту серед аудиторії.