Проаналізовано змістове навантаження поняття «стратегія», розглянуто основні ключові концепції визначення стратегії як зарубіжних, так і українських вчених, наведено відомі види стратегічних альтернатив, які найчастіше використовують в організаціях, наведено етапи вибору стратегії розвитку компанії на основі вибору стратегічних альтернатив, вказано ризики, з якими можуть зіткнутися розробники стратегії, реалізуючи цей процес.
- Пастухова В. В. (2002). Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність. Київ: КНТЕУ. 301 с.
- Карлофф Б. (1991). Деловая стратегия. Москва: Экономика. 239 с.
- Минцберг Г., Куинн Дж. (2001).Стратегический процес. Санкт-Петербург: Питер. 688 с.
- Ансофф И. (1989). Стратегическое управление. Москва: Прогресс. 519 с.
- Портер М. (1998). Стратегія конкуренції. Пер. з англ. Київ: Основи.
- Довгань Л. Є., Каракай Ю. В., Артеменко Л. П. (2009). Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури. 440 с.
- Туленков Н. (1997). Ключевая позиция стратегического менеджмента в организации. Проблеми теории и пактики управления, № 4. С. 104–107.
- Шершньова З. Є., Оборська С. В. (1999). Стратегічне управління. Київ: КНЕУ. 384 с.
- Саєнко М. Г. (2017). Стратегія підприємства: підручник. Тернопіль: Економічна думка. 390 с.
- Портер М. (2000). Конкуренция: учеб. пособ. Москва: Изд. дом “Вильямс”,. 496 с.
- Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. (2000). Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа. Москва: Издательский дом “Вильямс”. 412 с.
- Котлер Ф. (2004). Маркетинг и менеджмент. 11-е изд. Санкт-Петербург: Питер. 800 с.
- Траут Д. Райс Эл. (2005). Маркетинговые войны. Санкт-Петербург: Питер. 256 с.
- Літл А. Матриця АДЛ/ЛС. Енциклопедія маркетингу. URL: https://msd.com.ua/marketing/ encyclopedia-of-marketing/.
- Шульгіна Л. М., Юхименко В. В. (2011). Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. № 3, Т. 2.
- Ракша Н. В., Харламова А. О. (2011). CR-менеджмент як ефективний інструмент управління компанією. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. № 3. С. 72–78
- Богуш Д. (2011). Ментальное айкидо: стратегия конкуренции и антикризисный контроль. PR-менеджмент..
- Литвиненко В. (2011). Конкурентоспроможність компанії в “новій” економіці. Дослідження міжнародної економіки. Вип. 2 (67).