ОБРАЗОТВОРЧО-ШРИФТОВА КОМПОЗИЦІЯ У ГРАФІЧНІЙ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПАКОВАННЯ

1
Національний університет «Львівська політехніка» кафедра дизайну та основ архітектури
2
Lviv Polytechnic National University

Стаття висвітлює актуальні проблеми пошуку нових способів застосування шрифту та візуального образотворчого  елементу в проєктно-дизайнерській методиці пошуку композиційної  цілості розробки  графічної ідентифікації  для пакування споживчих товарів. Розглянуто позиціювання  та роль авторського креативного мислення у вирішенні доцільного синтезу формотворення та  оптимальної  зручності, стилістичної актуальності, маркетингової успішної  складової для розробки паковання  продукції товарів із зоосегменту.

Glancey, J., 2017. Historia Desingnu. Warczawa: ARKADY.
History of packaging. [online] Available at: <https://www.prezi.com/p/sorp2bbftoif/history-of-packaging-design> [Date of reference 19 February 2022].
Boichuk, O. V., 2017. Design of the post-industrial era: new dimensions, new requirements. Vіsnyk HDADM, 5(14), p.66-72.
Hanotska, O.V., 2018. Future Packaging Design: Prognostic. Vіsnik HDADM, 2, pp.14-21.
Eco-sustainable packaging: bioplastics. [online] Available at: <https://rethink.com.ua/uk/materials/mindful-consumption/ekostale-pakuvan... [Date of reference 19 February 2022].
Ismailova, M. S., 2019. The figurative language of typography in the printing design for the early modernism. Candidate's dissertation for the degree of Candidate of Arts, 17.00.07-design, 345pp.
Kalinina, O.S., Baitsar, R.I., 2016. Aesthetic indicators of packaging quality. Scientific Journal «ScienceRise», 11, pp.33-43.
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.84172
Kauppinen-Raisanen, N., 2018. Strategic use of color in a branded package.Technology and science of packaging. pp.663-676.
https://doi.org/10.1002/pts.2061
Lebedeva, U.V., Chernyih, R.M., 1981. The art of the decorator. Moskva: «Sovetskiy hudozhnik»