Проблеми старіння: етичні, психологічні і соціальні аспекти

Надіслано: Лютий 23, 2015
Прийнято: Березень 20, 2015
Authors: 

Inna Robinson

A.S.K. Friendship Society, Vancouver, BC. Canada

Завданням цієї статті є з’ясування того, як ми повинні ставитися до старших людей, а також усвідомлення найбільш істотних аспектів старіння. Питання постає наступним чином: Що ми як суспільство сьогодні робимо для забезпечення здорового способу життя з метою запобігання небажаних наслідків переходу до старості? Це питання пов’язане з іншою серйозним занепокоєнням: які вимоги постають у зв’язку зі зростанням відмінностей (расових та етнічних) у середовищі старіючого населення.

1. Baker S.K. Thirty ways to make your practice more patient friendly. In: Woods D, ed. Communication for Doctors: How to Improve Patient Care and Minimaze Legal Risk / S.K. Baker. – Oxford: Radcliffe, 2004; 2. Breisch S.L. Elderly patients need special connection / Breisch S.L. // Am Acad Orthop Surg Bull. – February 2001. – 49 (1); 3. Chester Higgins, Jr. Elder Grace: The Nobility of Aging / Chester Higgins, Jr. – Boston. Bulfinch, 2000; 4. Dreher B.B. Communication Skills for Working with Elders / Dreher B.B. – New York: Springer, 1987; 5. Ley P. Towards better doctor-patient communications. In: Bennett AE, ed. Communication Between Doctors and Patients / Ley P. – London: Oxford University Press, 1976. – Р. 77–98; 6. Mangoni AA. Age-related changes in pharmacokinetics and pharmacodynamics: basic principles and practical applications / Mangoni A.A, Jackson S.H. // Br. J Clin Pharmacol. – 2014 Jan. – 57 (1); 7. Meryn S. Improving doctor-patient communication: not an option but a necessity / Meryn S. – BMJ: 1998, 316(7149):1922; 8. National Council on Patient Information and Education. Eight easy ways to make the medicine go down. In: Woods D, ed. Communication for Doctors: How to Improve Patient Care and Minimize Legal Risk. – Oxford: Radcliffe, 2004. – Р. 6–7; 9. Nussbaum J.F. Communication and Aging / Nussbaum J.F., Pecchioni L.L, Robinson J.D, Thompson T. – Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Assoc; 2000; 10. Osborne H. Communicating with clients in person and over the phone / Osborne H. – Issue Brief Cent Medicare Educ, 2003. – 4(8): 1–8; 11. Tamara A. Baker. Category: Credos, Manifestos, Reflections / Tamara A. Baker. – Issue 1, 2014.