Охарактеризовано інструментарій аналізування факторів впливу на толінгові операції підприємств. На підставі результатів анкетного опитування визначено ключові фактори впливу на толінгові операції підприємств та вибрано репре- зентативні індикатори, які відображають їхній вплив. Розроблено та обґрунтувано кореляційно-регресійні залежності індикаторів інтерпретації найвагоміших внут- рішніх факторів впливу та зовнішніх факторів впливу на результуючий показник виконання толінгових операцій підприємства.
- Серединська В. М., Загородна О. М. та Федорович Р. В. (2010). Економічний аналіз, Тернопіль: Астон.
- Дідик А. М. (2016). Полівекторний розвиток підприємств: соціальноекономічні та регулятивні аспекти, Львів, Галицька видавнича спілка.
- Олексів І. Б. та Лісович Т. Ю. (2014). “Формування методу оцінювання ефективності впровадження організаційних змін у систему управління підприємством”, Бізнес Інформ, 7, с. 359–364.
- Олексів І. Б. (2011). “Практичні аспекти формування симультативної моделі врахування інтересів груп економіко-управлінського впливу для українських підприємств”, Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, Серія: “Проблеми економіки та управління”, 698, с. 237–244.
- Тимощук М. Р., Кузьмін О. Є., Фещур Р. В. та ін. (2007). Планування соціально-економічного розвитку підприємств, К, УСБ НБУ.
- Фещур Р. В., ред. (2010). Економіко-математичне моделювання, Львів, Бухгалтерський центр “Ажур”.
- Фещур Р. В., Кічор В. П., Барвінський А. Ф. та Тимощук М. Р. (2010). Статистика, Львів, Бухгалтерський центр “Ажур”.
- Благун І. С., Кічор В. П., Фещур Р. В. та Воробець С. Й. (2011). Математичні методи в економіці. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан.
- Нагірна М. Я. (2015). “Систематизація економічних індикаторів етіологічної діагностики експортно-імпортної діяльності підприємств”, Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, Серія: Економіка, 20 (2/1), с. 93–97.
- Мельник О. Г. та Нагірна М. Я. (2013). “Діагностика факторів впливу на експортну діяльність підприємства”, Всеукраїнський науково-виробничий журнал “Інноваційна економіка”, 5 (43), с. 63–66.
- Крикавський Є. В., Косар Н. С., Мних О. Б. та Сорока О. А. (2004), Маркетингові дослідження, Львів: Інтелект-Захід.
- Селезньова К. В. (2013). “Обгрунтування факторів впливу на розвиток експортного потенціалу машинобудівного підприємства”, Вісник Національного технічного університету “ХПІ”, Технічний прогрес та ефективність виробництва, 45 (1018), с. 102–115.
- Мельник О. Г. (2010). Системи діагностики діяльності машинобудівних підприємств: полікритеріальна концепція та інструментарій. Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”.