Визначено сутність поняття «електронна комерція». Наведено історичні етапи розвитку електронної комерції на ринку. Порівняно системи електронної комерції бізнес-до- споживача (В2С) із системами В2В та В2G. Ідентифіковано вигоди від електронної комерції з позиції різних груп стейкхолдерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції В2С у країнах Східної Європи з акцентом уваги на Україні. Виявлено та обгрунтовано ризики, що може спричинити розвиток електронної комерції В2С. Охарактеризовано прояв ефекту інституціонального витіснення внаслідок зростання ринку електронної комерції В2С.
- Karray S. Informational and / or transactional websites: Strategic choices in a distribution channel / Salma Karray, Simon Pierre Sigué // Electronic Commerce Research and Applications. – 2018. – Vol. 27. – P. 11–22.
- Cheng Y. Strategic conditions for opening an Internet store and pricing policies in a retailer-dominant supply chain / Yonghong Cheng, Zhongkai Xiong // Mathematical Problems in Engineering. – 2015. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.hindawi.com/journals/mpe/2015/640719/.
- Внутрішня торгівля України: монографія / відп. ред. А. А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – 864 с.
- Маловичко С. В. Аналіз стану та особливостей розвитку міжнародної електронної торгівлі /С. В. Маловичко // Економічний часопис-ХХІ. – 2015. – № 7-8(1). – С. 17–19.
- Одарченко А. М. Особливості електронної комерції та перспективи її розвитку в Україні /А. М. Одарченко, К.В. Сподар // Бізнес-Інформ. – 2015. – № 1. – С. 342–346.
- Буй Т. Г. Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній / Т. Г. Буй, І. Я. Гаврилів // Наукові записки НАУКМА. – 2015. – Том 172. Економічні науки. – С. 8–14.
- Гудецька З. М. Розробка та реалізація моделі інформаційної системи підтримки електронної комерції / З. М. Гудецька // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 14. – С. 1000–1004. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal/14_ukr/142.pdf.
- Марусей Т.В. Основні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні / Т. В. Марусей // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 14. – С. 1011–1015. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/14_ukr/144.pdf.
- Про електронну комерцію: Закон України від 03.09.2015 р. №675-VIII (у редакції від 26.04.2017). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/675-19.
- Kotler P. T. Principles of Marketing / Philip T. Kotler, Gary Armstrong; 15th ed. – London: Prentice Hall, 2013.– 720 p.
- Koch R. The Financial Times guide to strategy: how to create and pursue a winning strategy / Richard Koch; 4th ed. – London: Prentice Hall, 2012. – 394 p.
- Bowles S. Microeconomics: Behavior, Institutions, and Evolution / Samuel Bowles. – Princeton University Press, 2003. – 599 p.
- Кент Т. Розничная торговля / Тони Кент, Оджени Омар. – Юнити-Дана, 2007. – 720 с.
- Eutopean Ecommerce Report: 2018 Edition. – Netherlands: Ecommerce Operations, 2018. – 119 p.
- Eutopean Ecommerce Report 2017: Light Version. – Netherlands: Ecommerce Foundation, 2017. – 108 p.
- Eastern Europe B2C E-commerce Report 2015 / Executed by Ecommerce Foundation. – Brussels–Belgium: Ecommerce Europe, 2015. – 96 p.