Процедури розгляду скарг

Редакція журналу має намір оперативно та конструктивно відповідати на всі скарги та вирішувати їх. Редакційна колегія та співробітники журналу «Транспортні технології» вивчатимуть конкретні випадки скарг відповідно до їх характеру та складності, а будь-яке прийняте рішення буде враховувати рекомендації, надані Комітетом з етики публікацій (COPE).

Пропозиції або скарги потрібно надсилати на tt.journal@lpnu.ua. Всі повідомлення будуть розглянуті протягом тридцяти робочих днів. Однак, залежно від ступеня складності скарги, для завершення розслідування справи може знадобитися додатковий час.

Скарга повинна бути стислою, конкретною і містити достатньо даних, щоб продемонструвати будь-яке можливе порушення публікаційної етики. Якщо можливо, варто також надати додаткові документи, що підтверджують конкретну вимогу.

На скарги особистого характеру на авторів, редакторів, рецензентів або редакційну колегію журналу надається відповідь із зазначенням причин, з яких скарга була визнана такою, що виходить за межі відповідальності журналу. Крім того, журнал утримується від проведення відповідного розслідування, коли скарги подаються в образливій, погрозливій або наклепницькій формі.

Процедура розгляду скарг редколегією

1. Подання скарги

  • Скарга може бути подана автором, рецензентом, читачем або будь-яким іншим учасником наукової спільноти.
  • Скарга повинна бути подана у письмовій формі на tt.journal@lpnu.ua та містити:
    • чіткий опис суті порушення;
    • докази (посилання на джерела, копії документів, витяги з текстів тощо);
    • контактні дані заявника.

2. Первинний розгляд

  • Скаргу реєструє відповідальний секретар редколегії.
  • Головний редактор проводить попередній аналіз скарги та визначає, чи стосується вона питань академічної доброчесності та публікаційної етики.
  • У разі недостатності даних, заявник повідомляється про необхідність надати додаткові матеріали.

3. Розгляд скарги редколегією

  • Скарга передається на розгляд редколегії.
  • Редколегія розглядає:
    • характер порушення (плагіат, фальсифікація даних, подвійна публікація, неправомірне авторство, порушення процедури рецензування тощо);
    • масштаб і наслідки порушення;
    • наявні докази.
  • При потребі залучаються незалежні експерти.

4. Прийняття рішення

Редколегія може ухвалити одне з рішень:

  • Відхилити скаргу (якщо вона необґрунтована або не підтверджена доказами).
  • Зробити зауваження авторам та зобов’язати виправити помилки.
  • Відхилити статтю (якщо порушення виявлене на етапі розгляду).
  • Відкликати вже опубліковану статтю (з відповідною офіційною публікацією про відкликання).
  • Повідомити наукову установу чи роботодавця автора про зафіксовані порушення.
  • Відмовити автору в подальших публікаціях у журналі протягом визначеного часу (санкція).

5. Повідомлення сторін

  • Автор(и) та заявник отримують письмове повідомлення про результати розгляду.
  • У разі відкликання статті на сайті журналу публікується повідомлення із зазначенням причин.

6. Апеляція

  • Автор або заявник мають право подати апеляцію протягом 30 днів з моменту отримання рішення.
  • Апеляція розглядається головним редактором та, за потреби, членами редколегії чи зовнішніми експертами.

7. Принципи процесу

  • Прозорість - процедура чітко регламентована і доступна для ознайомлення на сайті журналу.
  • Конфіденційність - особи, які подають скаргу, та рецензенти залишаються анонімними (за їхнім бажанням).
  • Неупередженість - рішення ухвалюються колегіально, з урахуванням усіх доказів.