маркетингова стратегія

Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно- аналітичних досліджень

Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м’ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно- аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі.

Планування експортної діяльності в умовах виходу на нові ринки

Поняття зростання ефективності бізнесу до вищого рівня є критично важливим напрямком розвитку сучасної української економіки. Створення конкурентоздатної економіки сприяє здоровій конкуренції та сприяє взаємовідносинам між виробниками і споживачами. В статті авторами зазначено проблеми бізнес-планування в умовах виходу на міжнародну арену. Запропоновано ключові фактори успіху при виході на нові ринки при здійсненні ефективного управління митними процедурами, з врахування особливостей місцевого законодавства та потреб ринку, а також розробки цілеспрямованих маркетингових стратегій.

Рекомендаційний маркетинг: особливості й перспективи застосування

Маркетингова діяльність підприємств стає все важливішою складовою їх ефек- тивної діяльності, однак, із розвитком технологій традиційні способи просування това- рів поступово втрачають свою ефективність, адже більшість людей вже не довіряють рекламі.

Організаційно-фінансовий механізм забезпечення фінансово-економічної безпеки банківської системи

У статті запропоновано організаційно-фінансовий механізм забезпечення фінансово-економічної безпеки банківської системи, який дозволить мінімізувати потенційні ризики та зміни внутрішньофірмового інституційного середовища.

Diagnostic product market in the context of globalization of domestic business

The aim of this study is to develop a methodology for studying the globalization of business as a whole, and its individual aspects related to information and communication problems of the domestic business amid increasing crisis in the economy. Formation of system of anti-crisis measures, as a catalyst for the commodity market development in the context of globalization of the domestic business.

Evaluation Indicators of the Marketing Strategies Efficiency of Value-Based Enterprises

The article presents indicators used for evaluating the enterprise marketing strategy efficiency with current approaches. Trends in evaluating marketing strategy of value-based enterprises are analyzed and specified. There are selected and grounded evaluation indicators of marketing strategies efficiency of value-based enterprises. The system of indicators corresponding to the selected principles and demands of value-based manage¬ment as well as to the suggested efficiency evaluation criteria is developed.

БАГАТОРІВНЕВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їхньої продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства.