Skip to main content
Наукові журнали та конференції
Toggle navigation
Login
Eng
Укр
SEMI
Всі випуски
Випуск 1, Номер 779(1), 2014
Випуск 1, Номер 779(1), 2014
First pages
Contents
У цьому номері
(31 статей)
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА ЇХ ПЕРЕХОДУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ
J. M. Petrovych
3-9
ПЕРЕДУМОВИ МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
P. S. Viatkin
8-13
ДИНАМІКА ВИРОБНИЧИХ ФОНДІВ ТА ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ ВІДТВОРЕННЯ
V. B. Voytsekhovskyy, Y. V. Voytsekhovska, P. B. Syrvatka
14-18
ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВОГО ІНФОРМАЦІЙНОІНВЕСТИЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК БАЗИ РОЗВИТКУ СТРУКТУРНОЇ БІЗНЕС-ОБОЛОНКИ
V. J. Havran, I. I. Novakivskyi
19-25
ВИКОРИСТАННЯ БІОМАСИ ЯК ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
B.D. Hrechyn
26-32
ПРОБЛЕМИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА У СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ
Y.V. Demkiv
33-37
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЬВІВЩИНИ
A.V. Dubodelova, I.Ya. Kulyniak, Kh.Yu. Malkush
38-44
ТРАНСФОРМАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ
O. A. Iermakova
45-49
ВАЖЕЛІ РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РЕГІОНІ: ВИЗНАЧЕННЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ, МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ
T. V. Kulinich
50-59
ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
N.E. Kuzjo, N.S. Kosar
60-68
ФОРМУВАННЯ КОРИСНОСТІ ІННОВАЦІЇ
L.S. Lisovs’ka
69-76
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
L.M. Logachova, O.V. Logachova
77-83
ЦІННІСТЬ КЛІЄНТА ПРИ ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
I.G. Pavlenko
84-91
ЗАСОБИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ВИПУСКНИКІВ НА РИНКУ ПРАЦІ: ВЗАЄМОДІЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І ПРАЦЕДАВЦІВ
О.А. Polishchuk
91-97
ФАКТОРИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ІННОВАЦІЇ. ПРИКЛАД ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ У ПОЛЬЩІ
Anna Strychalska-Rudzewicz
98-105
ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
O.M. Sumets
106-112
СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ВЗАЄМОДІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ З ПІДПРИЄМСТВАМИ ІНШИХ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
V.M. Tisunova, D.O. Mardar
113-119
КОМПЛЕКС ІНСТРУМЕНТІВ АКТИВІЗУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАХОДІВ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ МІСТА
O. Trach
120-125
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-СТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ЛОГІСТИКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА
О . Shandrivska, V. Kuzyak, O. Beck
126-134
ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
N. I. Chukhray, O. S. Melnikov, V. V. Smyryczynskiy
135-148
БАГАТОРІВНЕВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
O.V. Yurynets, O.Ja. Tomyuk
149-155
УПРАВЛІННЯ СОЦІОЕКОСИСТЕМАМИ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН В УКРАЇНІ
N.M. Danylevych, M.Ya. Yastrubskyy, Ya.V. Kuznyetsov
156-163
АСПЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ СЕКТОРУ МІКРОПІДПРИЄМСТВ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ СТВОРЕННЯ МЕРЕЖЕВОЇ СТРУКТУРИ
Danuta Janczewska
164-173
РИЗИКИ БАНКІВ: ПОСИЛЕННЯ ВИМОГ ЩОДО УПРАВЛІННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ
Ya.M. Kryvych, I.O. Makarenko
181-187
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ
O.I. Layko
188-195
АУТСОРСИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ
I.Ye. Matviy
196-199
ГЕНЕЗИС УПРАВЛІННЯ ОПОДАТКУВАННЯМ
Y. I. Myskin
200-206
ВИКОРИСТАННЯ FACEBOOK В МАРКЕТИНГОВИХ ЦІЛЯХ МСП ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД МАРКЕТИНГУ – РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПОЛЬЩІ
Michał Chmielecki
207-217
УПРАВЛІННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
O.O. Tsohla
217-221
ЕКОНОМЕТРИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В УПРАВЛІННІ ВИРОБНИЧИМИ ПОТОКАМИ
L.О . Chagovets, V.P. Nevezhin, О.V. Zakharova
228-233
ШЛЯХИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО ПІДХОДУ УПРАВЛІННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
A.I. Ukrayinets
222-227