Розглянуто поняття діджиталізації та її впровадження на підприємстві задля підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Здійснено контент-аналіз терміна «діджиталізація». Згідно із баченням авторів, «діджиталізація» – це процес використання, систематизації, оброблення вхідної інформації у цифровому форматі та результат удосконалення обслуговування клієнтів у бізнес-середовищі. Наголошено, що ці нововведення призначені для полегшення та прискорення роботи із великими обсягами інформації, для запровадження єдиної системи співпраці підприємства зі всіма його підрозділами, а також забезпечення ефективної та якісної взаємодії із постачальниками і споживачами. Визначено, що цифрові технології на підприємстві забезпечують його конкурентні переваги як в основній, так і в фінансовій, операційній та інвестиційній діяльності. Підкреслено, що саме завдяки діджиталізації підприємство зможе забезпечити собі рентабельність та фінансову стабільність за різноманітних ризиків та форс-мажорних ситуацій у майбутньому.
- Абакуменко О., Деркач А., Корнєєва М. (2016). Діджиталізація банківського сектору України. Фінансові дослідження. № 1 (1). С. 69–75. URL: https://fr.stu.cn.ua/tmppdf/20.pdf (дата звернення 11.07.2020 р.)
- Варга В. П. (2018). Діджиталізація як один з чинників конкурентоспроможності підприємства. Регіональна економіка. № 3. С. 194–201.
- Грибіненко О. (2018). Діджиталізація економіки в новій парадигмі цифрової трансформації. Міжнародні відносини. Серія “Економічні науки”. № 16. С. 35–37. URL: http://journals.iir.kiev.ua/index.php/ ec_n/article/view/3523 (дата звернення 12.07.2020 р.)
- Гудзь О., Федюнін С. (2019). Діджиталізація як конкурентна перевага підприємств. Економіка. Менеджмент. Бізнес. № 3 (29), С. 18–24. URL: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2215
- Гуренко А., Гашутіна О. (2018). Напрями розвитку систем управління в умовах діджіталізації бізнесу в Україні. Економіка і суспільство. Вип. № 19. Мукачівський державний університет. С. 739–745.
- Дубина М., Козлянченко О. (2019). Концептуальні аспекти дослідження сутності діджиталізації та її ролі в розвитку сучасного суспільства. Проблеми і перспективи економіки та управління. Вип. № 3 (19). С. 21–32.
- Драбенко Т. Б., Бойчук Н. Я. (2020). Діджиталізація бізнес-процесів в умовах COVID-19. Збірник тез доповідей: Волинський нац. університет ім. Лесі Українки. С. 456–458.
- Король С., Польовик Є. (2019). Діджиталізація економіки як фактор професійного розвитку. Modern Economics. Вип. № 18, С. 67–73. URL: http://217.77.213.157:8080/jspui/bitstream/123456789/6619/1/korol.pdf
- Коробка С. В. (2021). Діджиталізація підприємницької діяльності. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна серія “Економічна”. Вип. 100.
- Лазебник Л. (2018). Діджиталізація економічних відносин як фактор удосконалення бізнес-процесів підприємства. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. Вип. № 2. С. 69–74.
- Лазоренко Т., Шолом І. (2020). Діджиталізація як основний фактор розвитку бізнесу. Збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конференції “Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи”. Вип. № 1. C. 50–51. URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/201186
- Лєзіна А. В., Борей А. А. (2020). Діджиталізація бізнес-процесів сучасного підприємства. Збірник тез доповідей. Київ: ДВНЗ “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”. С. 95–96.
- Лігоненко Л., Хріпко А., Доманський А. (2018). Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес-організаціях. Інтернаука: міжнародний науковий журнал. Економічні науки. Вип. № 22 (62). 2 т. С. 21–24.
- Рижков В. (2020). Що таке цифрова трансформація. URL: https://komandaa.pro/blog/digitaltransformation
- Устенко М., Руських А. (2019). Діджиталізація: основа конкурентоспроможності підприємства в реаліях цифрової економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. Вип. № 68. С. 181–192.
- Фомичев К. (2021). Go digital or die: Діджиталізація бізнесу, як неминучість. URL: http://www.nand.ua/professional – information/and_library/20565/