компетенції

EXPERT ASSESSMENT OF COMPETENCES AND LEARNING RESULTS FOR MASTER’S ACCORDING TO HIGHER EDUCATION STANDARD IN INFORMATION AND MEASUREMENT TECHNOLOGIES

The purpose of this work is to analyze the learning processes at the second (master’s) level of higher education for the training of specialists in industrial engineering. To achieve the goal, an analysis was carried out and the importance of applied competencies and learning outcomes in the standard of higher education for obtaining the master’s degree in the specialty “Information and measurement technologies” was evaluated.

Особливості адміністративно-правового статусу судових органів як суб’єктів захисту права громадян на безпечне для життя та здоров’я довкілля в Україні

Стаття присвячена проблемі визначення особливостей адміністративно-правового статусу судових органів як суб’єктів захисту права громадян на безпечне для життя та здоров’я довкілля в Україні.

Особливу увагу присвячено визначенню особливостей цільового, структурно-організаційного та компетенційного блоків такого статусу.

EXPERT ASSESSMENT OF THE COMPETENCIES AND RESULTS OF BACHELOR'S STUDY ACCORDING TO THE STANDARD OF HIGHER EDUCATION IN INFORMATION AND MEASUREMENT TECHNOLOGIES

The article establishes the relevance of researching the importance of applied competencies and learning results in the standard of higher education for obtaining the bachelor's degree in the specialty “Information and measurement technolo- gies”. To achieve the goal, the description and requirements of competencies and learning results were analyzed, and an algorithm for group expert assessment of their importance was proposed and substantiated. Based on the assessment, the priority of profes- sional competencies and learning results was established.

Забезпечення результативності професіоналізації посадових осіб місцевого самоврядування

Зазначено, що посадові особи органів місцевого самоврядування постають перед необхідністю вирішення значної кількості управлінських та організаційних завдань розвитку територіальних громад, що зумовлює необхідність пошуку шляхів зростання ефективності їх професіоналізації. За результатами аналізу напівструктурованих інтерв’ю та фокус-групових обговорень виявлено, що голови та заступники голів місцевих рад всіх рівнів усвідомлюють необхідність зростання професіоналізму посадових осіб.

Парадигма українсько-польських духовних контактів як основа формування творчого мислення студентів (на прикладі порівняльного аналізу творчості Юліана Тувіма та Ірини Вільде)

Обґрунтовано доцільність використання компетентністного підходу у професійному навчанні. Зроблено обґрунтування поняття формування творчого позитивістського професійного мислення студентів технічних університетів (на прикладі аналізу порівняльної творчості Юліана Тувіма та Ірини Вільде).

Нормативно-правові засади компетенцій національного агентства з питань запобігання корупції

Досліджено питання нормативно-правового забезпечення основних прав, обов’язків та відповідальності Національного агентства з питань запобігання корупції в Україні. Визначено основні права та обов’язки Національного агентства з питань запобігання корупції в Україні та його членів.

Формування кадрового потенціалу в об’єднаних територіальних громадах України

Розглянуто сучасний стан та перспективи утворення об’єднаних територіальних громад в Україні. Доведено, що фінансова спроможність громади є підґрунтям успішного формування основних складових її кадрового потенціалу. Визначено напрями забезпечення формування кадрового потенціалу об’єднаної територіальної громади при взаємодії центрів занятості, центрів розвитку місцевого самоврядування, закладів вищої освіти та всеукраїнських асоціацій.

ПІДГОТОВКА І ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА НОВА ВІЗІЯ

У статті здійснено аналіз сучасного стану формування кадрів державної служби. Звертається увага на наявні проблеми у цій сфері: недосконалість конкурсних процедур, неефективність професійного навчання. Досліджено нормативно-правову основу формування державних кадрів. Наголошено на важливості індивідуальної програми державного службовця, яка прогнозує не лише показники потреб державного органу, але й враховує індивідуальні потреби державного службовця.

РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ Е-НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ

Проаналізовано світовий досвід та розглянуто еволюцію системи електронного навчання у світі, яка пройшла три етапи: біхевіористський, конструктивістський, конективістський. Показано, що на першому етапі дистанційні курси виконували роль доставки навчальних матеріалів студенту. З'ясовано, що розвиток технологій web 2.0 та LMS змінили підходи до навчання. Педагогічні теорії та використання таксономії Блума дали змогу організувати співпрацю студентів та активну комунікацію. Дистанційний навчальний курс стає орієнтованим на досягнення та вимірювання результатів навчання.