правова освіта

Модель як опис системи публічного управління правовою освітою населення

На підставі аналізу наукової літератури визначено моделі правоосвітнього спрямування, що запропоновані українськими вченими, здійснено їх узагальнення. Розроблено та описано функціональну модель публічного управління правовою освітою населення в Україні, визначено її основні елементи та підходи.

Етичні норми та свобода людини у праві: інтегративний аспект

З’ясовується особливість інтегративного аспекту етичних норм та свободи людини у праві обумовленого тим, що гармонія у праві проявляється через принцип координації дій між різними елементами і структурними підрозділами, які входять у суспільну систему, що дає можливість одержання етичних знань про принципи і норми з етичних кодексів, котрі є джерелами інформації про суспільні цінності.

Правова соціалізація в шкільному середовищі

Перед сучасною наукою постала гостра потреба оновлення знання про дитину та дитинство, про підлітковий розвиток особистості, шляхи ефективної соціалізації дитини як процесу, що задає розвитку суспільству. Потрібні нові механізми сприяння успішній правовій соціалізації дітей та підлітків. Пояснюється така необхідність виникненням нових парадоксів і протиріч, характерних для взаємин юної людини і сучасного соціуму.

Окремі аспекти ранньої правової соціалізації

Роль ранньої правової соціалізації полягає у включенні людини в глобальне
суспільство з мінімізацією ризику розвитку деструктивної правової поведінки. Вже в
результаті навчання в школі діти повинні знати основні юридичні норми, які тлумачать
їхні права та обов’язки, права та обов’язки їхніх батьків, друзів та держави. У статті
розглянуто роль сім’ї та школи у тривалому процесі правової соціалізації особи, який
ускладнений множинними економічними та соціальними чинниками. Успішна правова

Модуси формування правової культури молоді в університетському середовищі

Відзначено, що університетська освіта формує сучасну креативну особистість,майбутнього фахівця глобалізованих економічних відносин, члена новітньої елітиукраїнського суспільства та активного громадянина правої держави. Відтак сучаснауніверситетська освіта в Україні покликана стати засобом, потенціалом й ресурсомрозвитку та становлення держави й інформаційної, і правової. Позаяк, недостатняправова обізнаність українського громадянства досить часто була, і є, істотноюпричиною порушень їхніх основних прав і свобод у буденних соціальних практиках, абож серйозною перешкодою у їх реалізації.

Напрями вдосконалення юридичної освіти та підготовки працівників правоохоронних органів україни на основі використання європейського досвіду

Визначено напрями вдосконалення юридичної освіти та фахової підготовки працівників правоохоронних органів України на основі використання досвіду ЄС у цій сфері. Сформовано завдання реформування юридичної освіти, досліджено практику підготовки юристів та працівників правоохоронних органів у країнах ЄС, доведено переваги тренінгових форм навчання за умов максимальної імітації реальних ситуацій.

Problems of the content of modern legal overseas education reforming in the USA, Great Britain and frg

The key problems of the content of modern legal overseas education reforming in the USA, Great Britain and FRG have been studied. Features of the American, English and German models of legal education are also analyzed.

The right integration is a promising direction of development of legal science

This article analyzes the formation and development of law as the integration of science, discipline and integrated knowledge areas, its main features and characteristics, the study of the right of the European Union, as part of the integration of the right to association of Ukraine with the EU. We analyze the value and prospects of development of the science of law
integration and communication with the improvement of the educational process and professional development of lawyers

The legal methods of formation of legal consciouness

The article is devoted to the exploration of ways and methods of formation of legal
consciousness in the context of ensuring their realization of the State and civil society.
The author attempted to describe the basic methods of forming of legal consciousness
separating them into categories to “public” and “private”, depending on the subjects of their
implementation.
We come to the conclusion that a key place in the system of remedies of formation of legal
consciousness takes legal education as a precondition for social development of individual.