діджиталізація

КРИЗОВІ ПЕРІОДИ РИНКУ ДРУКОВАНИХ МЕДІА УКРАЇНИ (2000-2022 рр.)

У науковій розвідці здійснено аналіз стану ринку в Україні друкованих медіа останніх двадцяти років. Виокремлено кризові періоди розвитку медіа, зокрема особливу увагу звернено на пандемію COVID-19. Крім каталізаторів різких змін на ринку друкованих ЗМІ України, визначено фактори, які суттєво впливають на тенденції розвитку загального медіаринку: діджиталізація, руйнування логістики, періодичних видань, відтік рекламодавців із традиційних медіа, підвищення цін на сировину, відсутність культури споживання передплатної інформації, оскільки є безкоштовна альтернатива.

ДЕРЖАВНІ ВИДАТКИ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Метою статті є дослідження трансформації державних видатків в умовах світового
тренду на розбудову цифрової економіки та становлення інформаційного суспільства.
На основі аналізу наукових публікацій визначено базові підходи до розуміння
публічного споживання та системи державних закупівель. Державні видатки пов’язані із
наданням державних товарів та послуг громадянам для сприяння економічній, соціальній та
екологічній стабільності: електро- і водопостачання, освіта, служби екстреної допомоги,